GPS på iPhone
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 10-08-10 20:31

Hvilken app. kan anbefales som GPS til iPhone med henblik på at finde
vej til fods?
Altså i bilen har jeg en almindelig GPS. Men jeg ville gerne kunne bruge
iPhone som hjælper ved fodture.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-08-10 20:40

Ove Steen Smidt <ovesteensmidt@me.com> wrote:

> Hvilken app. kan anbefales som GPS til iPhone med henblik på at finde
> vej til fods?
> Altså i bilen har jeg en almindelig GPS. Men jeg ville gerne kunne bruge
> iPhone som hjælper ved fodture.

det indbyggede "Maps" app ?

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-08-10 20:44

> det indbyggede "Maps" app ?

hvis du vil "tracke" din route kan du bruge noget fra dem her:

<http://news.motionx.com/category/motionx-gps/>

/thomas

Fra : jagge

Dato : 11-08-10 07:34

> <http://news.motionx.com/category/motionx-gps/>

Hey

Den har jeg købt men bruger den aldrig. I mine øjne har den et meget
"clunky" og uintuitivt bruger interface.

MVH

Jakob

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-08-10 21:49

ovesteensmidt@me.com (Ove Steen Smidt) writes:

> Hvilken app. kan anbefales som GPS til iPhone med henblik på at finde
> vej til fods?
> Altså i bilen har jeg en almindelig GPS. Men jeg ville gerne kunne bruge
> iPhone som hjælper ved fodture.

Den indbyggede kortapplikation kan godt bruges, hvis man skifter over
til fodgænger.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 11-08-10 19:47

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100810 <nospam0002+20100810@gmail.com> wrote:

> Den indbyggede kortapplikation kan godt bruges, hvis man skifter over
> til fodgænger.

Men er der en sød dame, der fortæller mig, hvilken vej jeg skal gå?
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-08-10 19:53

Ove Steen Smidt <ovesteensmidt@me.com> wrote:

> Men er der en sød dame, der fortæller mig, hvilken vej jeg skal gå?

nej ... men til fods er det da ikke et problem at tænke selv og se på
vejskiltene ?

/thomas

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 11-08-10 05:24

Ove Steen Smidt <ovesteensmidt@me.com> wrote:

> Altså i bilen har jeg en almindelig GPS. Men jeg ville gerne kunne bruge
> iPhone som hjælper ved fodture.

"Navigon" - købes på AppStore. Findes i en Nordic udgave (husker ikke
prisen, men vist ca 200). Den kan bruges til såvel bil, cykel og fodtur.
Ellers kan du som foreslået bruge "Kort" - eller måske en af de utallige
sportsapp. der findes, f.eks. "IMapMyWalk" eller "EveryTrail". De
fungerer rimeligt - begge kan gemme ruter, knytte foto til turen, og du
følger på skærmen med. Da jeg hentede dem, var de gratis...

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-08-10 19:52

> Men er der en sød dame, der fortæller mig, hvilken vej jeg skal gå?

Det tror jeg ikke. Jeg har kun set skrevne instruktioner. Prøv :)