Ny Pixar-film?
Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-10 18:00

Jeg håber, det her er Apple-relevant nok: Kommer der slet ikke en
Pixar-film i år? Jeg må indrømme, at jeg er helt vild med filmene fra
Pixar. De er bare fænomenalt gode. Shrek og de andre når dem ikke til
sokkeholderne. Jeg glæder mig hver år til den næste film, men jeg er
lige kommet i tanker om, at der slet ikke er kommet en film i år.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-08-10 18:05

> [...]
> sokkeholderne. Jeg glæder mig hver år til den næste film, men jeg er
> lige kommet i tanker om, at der slet ikke er kommet en film i år.

Toy Story 3 ?

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-10 22:22

> Toy Story 3 ?

Nå ja, men tæller den? Pixar laver normalt ikke efterfølgere. Når der
blev lavet en Toy Story 2, skyldtes det nogle uoverensstemmelser mellem
Disney og Pixar. Jeg husker ikke detaljerne. Pixar lavede jo filmene, og
Disney distribuerede dem. Som jeg husker det, var det Disney, der selv
lavede Toy Story 2 uden medvirken fra Pixar. Jeg var da også lidt
forundret, da jeg hørte om 3'eren. Har den egentlig været i biffen?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-08-10 06:50

> [...]
> lavede Toy Story 2 uden medvirken fra Pixar. Jeg var da også lidt
> forundret, da jeg hørte om 3'eren. Har den egentlig været i biffen?

Ingen anelse, men det er er "rigtig" Pixar produktion ...

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-08-10 23:02

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> [...]
> lavede Toy Story 2 uden medvirken fra Pixar. Jeg var da også lidt
> forundret, da jeg hørte om 3'eren. Har den egentlig været i biffen?

Du blander det lidt sammen. 1+2 er lavet af Pixar, og så lavede Disney
en masse tv-ting af tvivlsom kvalitet. De gik også i gang med en 3'er
som blev stoppet straks da Pixar assimillerede Disney.

De har så lavet en selv nu. Forfilmene er lovende.

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-08-10 05:58

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100810 <nospam0002+20100810@gmail.com> wrote:

> Du blander det lidt sammen. 1+2 er lavet af Pixar, og så lavede Disney
> en masse tv-ting af tvivlsom kvalitet. De gik også i gang med en 3'er
> som blev stoppet straks da Pixar assimillerede Disney.

Nå ok. Jeg husker vist forkert. Jeg læste engang om alle de
uoverensstemmelser, der var mellem Disney og Pixar, og så mente jeg at
huske, at Disney i protest selv havde lavet Toy Story 2. Pixar laver jo
normalt ikke efterfølgere, men Disney ville gerne tjene penge på
succesen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-08-10 06:52

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Nå ok. Jeg husker vist forkert. Jeg læste engang om alle de
> uoverensstemmelser, der var mellem Disney og Pixar, og så mente jeg at

Det var vist meget personbestemt. Det hjalp en del da vedkommende blev
skiftet ud. Kan ikke huske hvem.

> huske, at Disney i protest selv havde lavet Toy Story 2. Pixar laver jo
> normalt ikke efterfølgere, men Disney ville gerne tjene penge på
> succesen.

Tror ikke det var protest at de var ved at lave en 3'er. Bare at det
tillod den indgåede aftale dem.

Det er også mindre vigtigt - jeg har meget høje forventninger til den
der kommer nu. Pixar plejer at have gode historier.

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-08-10 12:11

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100810 <nospam0002+20100810@gmail.com> wrote:

> Det var vist meget personbestemt. Det hjalp en del da vedkommende blev
> skiftet ud. Kan ikke huske hvem.

Det må være deres CEO Michael D. Eisner.
--
Henrik Münster
Esbjerg