Filsti?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 10-08-10 09:11

For et par dage siden forsøgte jeg (som interim løsning) at slutte en
ældre Lexmark printer (Z 515) til min iMac - jeg havde forinde
hentet/installeret en (angiveligt) passende driver fra Lexmarks websted.

Det kom imidlertid ikke til at virke, så jeg fjernede softwaren igen -
troede jeg!

Siden har jeg modtaget flg. advis ifm. indlogning:

'Usikkert startemne slået fra.

"/Library/StartupItems/LexSleeperX" er ikke blevet startet, fordi den
ikke har de korrekte sikkerhedsindstillinger.'

Så jeg vil gerne fjerne nævnte fil - men jeg kan ikke finde den, ikke
engang 'StartupItems' finder jeg i 'Library' ('Bibliotek')!

Hvad gør jeg så?

--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-08-10 09:15

Hans Henrik Hansen <h2vhspam@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
> Så jeg vil gerne fjerne nævnte fil - men jeg kan ikke finde den, ikke
> engang 'StartupItems' finder jeg i 'Library' ('Bibliotek')!

Kigger du i den rigtige "Library" ... der er jo en i dit homedir og en i
roden af startdisken ... og det er sidstenævnte der bliver snakket om
her.

/thomas

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 10-08-10 10:04

> Kigger du i den rigtige "Library" ... der er jo en i dit homedir og en i
> roden af startdisken ... og det er sidstenævnte der bliver snakket om
> her.
>
> /thomas

Tak - det var jo 'nemt nok'; når man altså har passende overblik over
filstrukturen! :)

--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 10-08-10 09:18

Hans Henrik Hansen <h2vhspam@webspeed.dk> wrote:

> For et par dage siden forsøgte jeg (som interim løsning) at slutte en

Dobbeltpostning!, beklager!: Jeg er åbenbart (endnu?) ikke fuldt
fortrolig med 'suppen'! :)

--
med venlig hilsen,
Hans