Filsti?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 10-08-10 08:44

Jeg forsøgte for et par dage siden (midlertidigt) at slutte en ældre
Lexmark printer (Z 515) til min i Mac - men fik den aldrig til at virke,
selvom den driver, jeg hentede hos Lexmark, skulle være OK til OS10.x

Så jeg har forsøgt at fjerne den installerede software igen - men når
jeg åbner 'puteren, får jeg denne besked:

'Usikkert startemne slået fra.

"/Library/StartupItems/LexSleeperX" er ikke blevet startet, fordi den
ikke har de korrekte sikkerhedsindstillinger.'

Den naturlige løsning synes at være at fjerne omtalte 'LexSleeperX' -
men jeg kan bare ikke finde den; faktisk kan jeg heller ikke se nogen
'StartupItems'-mappe i 'Library' ('Bibliotek')!

Hvad gør jeg så?

--
med venlig hilsen,
Hans