Applestore updating ..........
Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-08-10 09:09

Fra : Steen

Dato : 09-08-10 10:26

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-08-10 10:35

Fra : Steen

Dato : 09-08-10 10:47

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-10 17:59

> thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
>
> > Steen <isteen@gmail.com> wrote:
> >
> > > In article <1jmyc6u.1gfn1rcxn7304N%012008fr@gmail.com>,
> > > 012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) wrote:
> > >
> > > > updating ...
> > >
> > > Ny MacPro
> >
> > den var ny for et par uger siden ...
>
> Ja, men nu er der vist kommet priser på

Den blev annonceret for et par uger siden, men først til levering nu.
Modsat iMac og Magic Tablet, der kunne leveres straks. Derfor skulle
Apple Store naturligvis opdateres.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 10-08-10 18:55

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Modsat iMac og Magic Tablet, der kunne leveres straks. Derfor skulle

Nogen iøvrigt der har afprøvet Magic Tablet?

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-10 22:13

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100810 <nospam0002+20100810@gmail.com> wrote:

> Nogen iøvrigt der har afprøvet Magic Tablet?

Jeg læste en anmeldelse under overskriften: "Magic Track Pad - or Tragic
Mac Pad?" Det er vist en smagssag. Men den ser smart ud, så man kunne
godt være fristet. Apple sender jo sit trådløse tastatur med som
standard til iMac, så Apple mener vel, det er det "normale" tastatur, og
dermed skal vi kunne klare os uden den numeriske del. Så er der til
gengæld plads til en track pad. Om man så helt kan undvære musen, ved
jeg ikke.

<http://arstechnica.com/apple/reviews/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-08-10 06:50

> [...]
> dermed skal vi kunne klare os uden den numeriske del. Så er der til
> gengæld plads til en track pad. Om man så helt kan undvære musen, ved

Jeg kunne nok ikke. Hvis så skal den jo ligge _foran_ tastaturet ..
altså samme placering som en trackpad på en bærbar ... ellers bliver min
"muscle memory" vist bare forvirret.

/thomas