MS Windows
briani 27239
WindowsDefender, OS Visia home basic
Fra : alice

Dato : 08-08-10 07:17

WindowsDefender er ikke slået til og når jeg prøver at gøre det i Windows
sikkerhedscenter,får jeg at vide der er fejl. Har også prøvet at
genindstallere,men det kan jeg ikke da det er indstalleret, hvad gør jeg.

jørgen

Fra : alice

Dato : 08-08-10 08:21

"alice" <nonspam@mail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> sikkerhedscenter,får jeg at vide der er fejl. Har også prøvet at
> genindstallere,men det kan jeg ikke da det er indstalleret, hvad gør jeg.

ps: får denne 0x800106ba i fejlmeddelelsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-08-10 08:24

http://support.microsoft.com/kb/931849

Fra : Ole C

Dato : 08-08-10 08:32

alice skrev blandt andet:

> [...]
> Windows sikkerhedscenter,får jeg at vide der er fejl. Har også prøvet
> at genindstallere,men det kan jeg ikke da det er indstalleret, hvad

Bruger I Microsoft Security Essentiels? - for så bliver Windows Defender
slået fra.

--
vh
Ole C

Fra : alice

Dato : 08-08-10 09:10

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i meddelelsen

> Bruger I Microsoft Security Essentiels? - for så bliver Windows Defender
> slået fra.
>
> --
> vh
> Ole C

Ja, har lige opdaget at så kan det ikke køre.
Takker

Fra : Ole C

Dato : 08-08-10 09:45

alice skrev blandt andet:

> Ja, har lige opdaget at så kan det ikke køre.

Næ, for så tager MSE over

> Takker

Selv tak.

--