iPad og internetdeling med iPhone
Fra : jespero

Dato : 08-08-10 09:18

Kan bruge sin iPhone som modem til iPad
.. Så kunne nøjes med købe en uden 3G, og spare ca. € 100
--
jo

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 09:28

jespero <jesper@spamhulfoto.dk> writes:

> Kan bruge sin iPhone som modem til iPad
> . Så kunne nøjes med købe en uden 3G, og spare ca. € 100

Hvis du vil bruge din iPhone som modem vil du GERNE have 3G.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 08-08-10 09:31

nospam0002+20100808@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen, 20100808)
writes:

> Hvis du vil bruge din iPhone som modem vil du GERNE have 3G.

Nåh, iPad'en uden 3G, ikke iPHonen.. Det skal vist kun være hvis man kan uden kabel.
Fortæl gerne erfaringern.

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-10 10:15

Hej,

> Nåh, iPad'en uden 3G, ikke iPHonen.. Det skal vist kun være hvis man kan uden kabel.
> Fortæl gerne erfaringern.

Det kan man. Kræver dog jailbreak.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Per Rønne

Dato : 08-08-10 12:11

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Det kan man. Kræver dog jailbreak.

Og installation af MyWi. Det er muligt at der findes alternativer som
jeg så bare ikke kender.

<http://modmyi.com/forums/iphone-news/667531-mywi-released-turn-your-iph
one-into-wifi-hotspot.html>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-10 13:44

Hej,

> Og installation af MyWi. Det er muligt at der findes alternativer som
> jeg så bare ikke kender.

Det kræver ikke nødvendigvis installation af MyWi - jeg har dårlige
erfaringer med MyWi. Man kan bruge alternativer som fx PdaNet eller
endda helt gratis løsninger.

Fra : Per Rønne

Dato : 10-08-10 15:38

> Det kræver ikke nødvendigvis installation af MyWi - jeg har dårlige
> erfaringer med MyWi. Man kan bruge alternativer som fx PdaNet eller
> endda helt gratis løsninger.

Har du navne?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-10 15:45

Hej,

> Har du navne?

Det nemmeste er at du kigger i Cydia, Rock, osv. efter hvad du vil bruge.

Fra : Martin Bech

Dato : 10-08-10 21:37

In article <1jn09ak.11lg1jj10q3uyrN%per@RQNNE.invalid>,
per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Har du navne?

Der er noget der hedder iTether, som kan installeres på iPad med
jailbreak. Derefter kan den bruge nettet fra en iPhone med
internetdeling slået til - altså på samme måde som en bærbar computer.
iPhonen behøver så ikke jailbreak, og det bruger nok også mindre strøm
at dele net over bluetooth i stedet for Wifi med MyWi.
--
Venlig hilsen / Best regards

Martin Bech
Mail: post@FornavnEfternavn.dk / post@FirstnameLastname.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 11-08-10 02:20

Martin Bech <post@FornavnEfternavn.dk> wrote:

> [...]
> iPhonen behøver så ikke jailbreak, og det bruger nok også mindre strøm
> at dele net over bluetooth i stedet for Wifi med MyWi.

OK; den virker interessant.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk