ical og adressebog
Fra : henrik hyre

Dato : 07-08-10 08:42

Hej.

Er der nogen der ved hvor ical og adressebogen gemmer diverse
oplysninger. Jeg har fået et lidt irriterende problem. Når jeg har
slettet nogle kontakter, bliver deres fødselsdag ved med at vises i
kalenderen. De kan ikke slettes fra kalenderen når de er oprettet i
adressebogen. Håber der er nogen der ved lidt om dette.

Henrik

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 18-08-10 11:41

Det lyder som om der er mos i noget index-værk. Prøv i 1. omgang at
slå Vis fødselsdagskalender fra i iCal, genstart (eller log ud + ind)
og slå den til igen. Du kan også prøve at slette ~/Library/Caches/,
hvis det bliver ved. Blot mine første bud - har ikke søgt i
http://kbase.info.apple.com/
eller
http://www.apple.com/support/

Med venlig hilsen