MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tilslutte Iphone via USB - min pc kan ikke~
Fra : Marianne

Dato : 07-08-10 19:14

Hej

Når jeg tilslutter min Iphone til min pc (via usb), kan jeg ikke få fat i
indholdet via Denne computer, som jeg ville kunne med et alm. usb-drev. Jeg
vil morderlig gerne have mine fotos over, hvilket jeg har fået en gang før,
men nu er muligheden ligesom blevet væk ...

Jeg kan godt se Iphonen via Itunes

mvh
Marianne

Fra : Per

Dato : 07-08-10 19:57

Marianne wrote:
> [...]
> usb-drev. Jeg vil morderlig gerne have mine fotos over, hvilket jeg
> har fået en gang før, men nu er muligheden ligesom blevet væk ...

Har du prøvet med en anden USB port ?

Ellers prøv med det her gratis program:

http://www.getsharepod.com/

Så kan du tilgå Ipod og overføre mp3 og fotos selvom Itunes ikke er
installeret.

mvh. Per

Fra : Marianne

Dato : 08-08-10 08:47

> Har du prøvet med en anden USB port ?

Åh, hvor dumt at jeg ikke selv tænkte på det. Det hjalp gevaldigt

mvh
Marianne

Fra : Kim J

Dato : 08-08-10 05:58

Hej Marianne,

"Marianne" <mjanneh@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg vil morderlig gerne have mine fotos over, hvilket jeg har fået en gang
> før, men nu er muligheden ligesom blevet væk ...

Jeg havde samme problem da je glige fik iPhonen, men konen havde slet ingen
problemer. Desværre har jeg ikke styr over, hvordan jeg fik problemet løst.
Måske skal du opdatere softwaren til telefonen eller iTunes. Ved mig virker
det nu. Så snart telefonen bliver sat i computeren åbner iTunes, samt et
alm. stifinder vindue. Den er også synlig i stifinder under: "denne
computer". Mon du har installeret OS4? Der er nogle der har problemer med
dette styresystem, men på en GS32 kører det nu fint, og giver mange nye
muligheder fx organisere programmer i mapper, det giver meget mindre rod på
telefonen.

Mvh
Kim J.