Tastatur
Fra : Torben og Anne

Dato : 06-08-01 20:37

Hej

Kan man på et tastatur med PS2-stik, monter et alm. DIN -stik som sidder op
de ældre tastature, også få tastaturet til at virke via en alm. DIN port?
Og hvis man kan det, er der så nogen som kender ben-forbindelserne?

mvh Torben Vikkelsø tvav@worldonline.dk

Fra : Christian Mygind

Dato : 06-08-01 20:54

"Torben og Anne" <tvav@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
op
> de ældre tastature, også få tastaturet til at virke via en alm. DIN port?

Yep.

> Og hvis man kan det, er der så nogen som kender ben-forbindelserne?

Dem kender Nicola Asuni, der har et dejligt site fuld af sådanne svar på
http://www.technick.net .
Siden du leder efter hedder:
http://www.technick.net/pinadakey_minidin_din.htm

/Chr, Aarhus

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 06-08-01 21:11

Christian Mygind wrote:
> [...]
>>
> op

> Yep.

> Dem kender Nicola Asuni, der har et dejligt site fuld af sådanne svar på

Hvor meget gider man at bøvle. De fleste computer butikker har den slags
konvertere til at ligge

MVH Mikkel Bundgaard

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 06-08-01 20:56

Kein problem.

Køb et din stik, klip ledningen og fat loddekolben.
Se stikforbindelser på:

http://sunsite.dk/hwb/ad_MiniDinToDinKeyboard.html

Mvh. Ulrich

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-01 21:12

Ulrich Sørensen <ulrichs@kom.auc.dk> skrev i en news:9kmspl$3a0$1@sunsite.dk
> Kein problem.
>
> Køb et din stik, klip ledningen og fat loddekolben.
> Se stikforbindelser på:

Eller køb en stump ledning med din stik i den ene ende og PS/2 hun stik i
den anden.

Mvh
Per

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-08-01 21:10

Du kan købe et lille stik der klare konverteringen! Se i DataCentrum og vist
nok også ElGiganten.

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 06-08-01 21:12

> [...]
> de ældre tastature, også få tastaturet til at virke via en alm. DIN port?
> Og hvis man kan det, er der så nogen som kender ben-forbindelserne?

Spar dine ærgelser og køb et adapterstik.

mvh
Henning

Fra : Jens Petersen

Dato : 07-08-01 20:12

On Mon, 6 Aug 2001 22:12:03 +0200, "Henning Præstegaard"
<uncle@get2net.dk> wrote:

>Spar dine ærgelser og køb et adapterstik.

En jeg kender måtte give 70 kroner for sådan et adaptorstik, det var
godtnok dyrt.

--
Jens

Why do I do these things to myself?