Harmonerer Dinitrol med Tektrol?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 05-08-10 09:22

Vores biler er tidligere blevet behandlet med Dinitrol, men nu er
værkstedet gået over til Tektrol; harmonerer de to produkter med
hinanden? (og mester er på ferie)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leo Jensen

Dato : 05-08-10 05:49

On Aug 5, 10:21 am, Hans Paulin (6310) <m...@privacy.net> wrote:
> Vores biler er tidligere blevet behandlet med Dinitrol, men nu er
> værkstedet gået over til Tektrol; harmonerer de to produkter med
> [...]

Da jeg købte Jaguaren spurgte jeg FDM om hvilke produkter der ville
kunne bruges, og deres svar var at man kan blande alt og ikke skulle
bekymre sig. Alt der var på markedet (i 2005) kunne fungere sammen. De
skrev ikke direkte, at historierne om problemer ved at blande
produkterne var ammestuehistorier, men det lå ligesom i deres svar...

Leo

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 05-08-10 14:18

Leo Jensen kom med følgende:

> [...]
> skrev ikke direkte, at historierne om problemer ved at blande
> produkterne var ammestuehistorier, men det lå ligesom i deres svar...

Ok, tak - fint nok

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leo Jensen

Dato : 05-08-10 05:51

> [...]
> Vores biler er tidligere blevet behandlet med Dinitrol, men nu er
> værkstedet gået over til Tektrol; harmonerer de to produkter med

Vi er Synnejylland, mester er på ferie. Husk nu at insistere på at
betale fuld pris og få en regning...

Leo

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 05-08-10 14:18

Følgende er skrevet af Leo Jensen:

> Vi er Synnejylland, mester er på ferie. Husk nu at insistere på at
> betale fuld pris og få en regning...

Er der noget alternativ?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 05-08-10 14:27

Den 05-08-2010 15:17, Hans Paulin (6310) skrev:
> Følgende er skrevet af Leo Jensen:

> Er der noget alternativ?

Ja, det som Leo skrev. Det var alternativet.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Hans Paulin (6310)