Der ska vær plads til os alle? NEJ
Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-10 16:13

Der ska vær plads til os alle? NEJ
Roosewelts sentimentale kone Elinor var bannerfører for
FN-menneskerettigheder i 1945 og hun insisterede at alle fødes med
retten til FRIHED FOR SULT
Som enhver biolog ved, så er det vås, og sædceller laver en mand
millioner af ugentlig, og de har ikke ret til en ægcelle og dermed
fortsat liv. Lemminger kaster sig ud i risikosvømning over elve ,
fordi deres mor har født fler end der var forsørgelsesmulighed for på
tundraen osv.
Når en Cairo-mor får barn nr ti selvom de første med nød og næppe
overlever ved at grave hvedekerner ud af lort fra vejenes kameler og
spise kernerne, så er hun en ansvarsløs empati-fattig ond mor efter
gængse danske begreber, og vi har ikke pligt til at sende ulandshjælp
til familiens overlevelse.
Turist-guiden viste mig børn, der levede således og min
puritansk-kristne norske kone (i 1974) spurgte, hvorfor hun ikke
stoppede ved færre børn, når hun var ugift mor, og svaret var at
imamen belærer om koranens krav om børnerigelighed af hensyn til
jihad.
Nej , der er ikke plads til alle der fødes med menneske-DNA.
Kvinder der disponerer så egoistisk at de ikke sikrer velfærd til
børnene har alle dage haft meget tilfælles med mordere, og
religionernes krav om ægteskab før avl udspringer af dette.
Kineserne gir ulandshjælp, der er hjælp til selvhjælp - hvad vi ikke
evner.
De satser på ulandsdiktatorer der lader fattige stammer dø - som Mao
gjorde ved kulturrevolutionen.
Jeppe Åkjærs empati-opreklamerende vise "Jeg er havren, jeg har
bjælder på, ku ikke være kinesisk for der synges om høst, at "Rev vi
marken let, det er gammel ret, fuglen og den fattige skal også være
med", for danske fattige fandt i 1880 kerner, hvor der var høstet
sjusket, og ellers var deres børn døet af sult. En "Jens Vejmand"
holdes kun i live i Kina hvis han har børn der gir ham "folkepension",
og derfor har Kina snart alle jobbene - deres skat er så lav, at
eksportvarerne er billige nok til at konkurrere.
Livet er hårdt uden for DK. Det bliver det også her, hvis vi bliver
ved at sponsorere hellig krig udført af indvandrere.