Dobbeltagenten Bonnichsen
Fra : steen hjortsoe

Dato : 29-07-10 14:06

Så netop tv-udsendelsen Christas Mareridt på TV2, en genudsendelse fra
2009, hvor Hans Jørgen Bonnichsen, PET’s chef fra 1990erne medvirkede,
og det var sgu så klamt, at jeg bliver nødt til at protestere.

Gennem elektromagnetisk overvågning (video og audio) går FE ind og ud
hos den danske civilbefolkning, som det lyster dem, totalt uden
hæmninger og totalt uden, at civilsamfundet præsterer nogensomhelt
seriøs modstand mod den danske stats tyranniske overgreb.

De udspionerer folk, de manipulerer, ja voldtager sagesløse civile
seksuelt, og de torturerer folk. De har gjort dette siden 1970erne, og
det er utænkeligt, at chefen for den anden del af den forbryderiske
danske stats efterretningsvæsen, PET, er uvidende herom. Det ligger
langt nærmere at antage, at PET har en betydelig grad af medskyld,
også i Hans Jørgen Bonnichsens tid som chef.

Nu spiller han, Bonnichsen, guddødemig den danske civilbefolknings
*forsvarer* mod overvågning, og DR og TV2 giver ham kraftedemig lov
til det. Det er så perfidt, at jeg kunne brække mig.

Verdens civilbefolkninger herunder den danske er konfronteret med en
kolossal udfordring i disse år, hvis mennesket skal kunne regne sig
for et intelligent dyr: At respondere adækvat, når det menneskelige
civilsamfund bliver udsat for fjendtlige påvirkninger, som det mildest
talt bliver fra verdens efterretningsvæsener i hastigt stigende grad.

Og det er i k k e intelligent at overlade den opgave til
pensionerede efterretningsofficerer med et vist talent for
dobbeltspil.

Steen Hjortsø

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 14:16

On 29 Jul., 22:06, steen hjortsoe <steenhjort...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Og det er  i k k e  intelligent at overlade den opgave til
> pensionerede efterretningsofficerer med et vist talent for

Antager du?!? ... hvad får dig til at antage det? Altså udover din
noia?

Fra : steen hjortsoe

Dato : 29-07-10 14:36

On 29 Jul., 22:15, Peter Bang <dk.pb...@gmail.com> wrote:

> Antager du?!? ... hvad får dig til at antage det? Altså udover din
> noia?- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

En betinget politistikker-refleks ? Hjernedød er kommentaren i hvert
fald.
Det fremgår krystalklart, hvad der får mig til at antage, det jeg gør..

Steen Hjortsø

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 14:42

On 29 Jul., 22:35, steen hjortsoe <steenhjort...@gmail.com> wrote:

> En betinget politistikker-refleks ? Hjernedød er kommentaren i hvert
> fald.
> Det fremgår krystalklart, hvad der får mig til at antage, det jeg gør.

Politi-stikker-refleks?!? Kan du eventuelt uddybe? Eller er du tilbage
i fosterstilling med antennerne ude og idéerne om, at CIA-PET-
Muhamedaaaaanerne-SuperBrugsen-kommunisterne-DR P1-BZ'erne vil dig til
livs?

Du fremstår såret, bange og sølle. Er du såret, bange og sølle?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-07-10 22:06

Peter Bang wrote:

> [...]
> livs?
>
> Du fremstår såret, bange og sølle. Er du såret, bange og sølle?

Du fremstår trættende. Du er trættende. z*snork*.....

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-07-10 22:18

Peter Bang <dk.pbang@gmail.com> skrev i meddelelsen
fdfe06b7-ce37-4413-9d4b-51d57ee73896@r27g2000yqb.googlegroups.com:

> [...]
> livs?
>
> Du fremstår såret, bange og sølle. Er du såret, bange og sølle?

Den eneste grund til, Steen Hjortsø har mere knald i kahytten end dig, er,
at han har en del mere at have knald i.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : steen hjortsoe

Dato : 29-07-10 15:01

On 29 Jul., 22:41, Peter Bang <dk.pb...@gmail.com> wrote:

> [...]
> livs?
>
> Du fremstår såret, bange og sølle. Er du såret, bange og sølle?- Skjul tekst i anførselstegn -

Jeg er såret, bange og sølle.
Men jeg har ret.

Steen Hjortsø

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 15:10

On 29 Jul., 23:05, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:

> Du fremstår trættende. Du er trættende. z*snork*

Garanteret. Inerti har jo aldrig rigtigt været et hit for dig og din
begavede fangruppe. Er I nået længere med det med børnene og din
fantastiske humor?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-07-10 22:44

Peter Bang wrote:

> Garanteret. Inerti har jo aldrig rigtigt været et hit for dig og din
> begavede fangruppe. Er I nået længere med det med børnene og din
> fantastiske humor?

z ....

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 15:27

On 29 Jul., 23:17, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> Peter Bang <dk.pb...@gmail.com> skrev i meddelelsen
> fdfe06b7-ce37-4413-9d4b-51d57ee73...@r27g2000yqb.googlegroups.com:

> Den eneste grund til, Steen Hjortsø har mere knald i kahytten end dig, er,
> at han har en del mere at have knald i.
>
> --
Njaaa, Jens. Nu gætter du igen. Skal vi til at snakke praktisk
håndtering af håndvåben igen nu? :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-07-10 14:58

Peter Bang <dk.pbang@gmail.com> skrev i meddelelsen
199ebf96-c7bb-42c6-b87a-6b535d04c247@m1g2000yqo.googlegroups.com:

> Njaaa, Jens. Nu gætter du igen. Skal vi til at snakke praktisk
> håndtering af håndvåben igen nu? :)

Endelig. Frem med det. Du har en vindersag.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 29-07-10 15:52

On 29 Jul., 23:44, "Henrik Svendsen" <hrsvend...@msn.com> wrote:
> [...]

Præcis. Du er udbrændt, Henrik Svendsen. Kan det være det med
fangruppen? Eller ungerne??

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-07-10 23:09

Peter Bang wrote:

> Præcis. Du er udbrændt, Henrik Svendsen. Kan det være det med
> fangruppen? Eller ungerne??

Arrrg! Jeg havde lige et mareridt om, at skulle tilbringe resten af
ferien sammen med Jette Gottlieb, og så kunne jeg ikke falde i søvn
igen. Godt du kom ... z

Fra : steen hjortsoe

Dato : 29-07-10 16:08

On 29 Jul., 23:51, Peter Bang <dk.pb...@gmail.com> wrote:

> Præcis. Du er udbrændt, Henrik Svendsen. Kan det være det med
> fangruppen? Eller ungerne??- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Spændende og underholdende for en ikke-kriminel civilperson som jeg
selv at overvære den nationale katastrofe, det kriminelle
efterretningsvæsens interne fraktionskampe. Dem kan landet da aldrig
få nok af (?).
Ærbødigst,
Steen Hjortsø

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-07-10 23:13

steen hjortsoe wrote:

> [...]
> selv at overvære den nationale katastrofe, det kriminelle
> efterretningsvæsens interne fraktionskampe. Dem kan landet da aldrig

Hvis det er humor det der, så er det klasse.

Fra : P.N.

Dato : 30-07-10 13:01

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

>De udspionerer folk, de manipulerer, ja voldtager sagesløse civile
>seksuelt, og de torturerer folk.
>Steen Hjortsø

Gør de det ? kan du ikke lige uddybe det lidt nærmere.

Fra : P.N.

Dato : 30-07-10 13:02

"P.N." <p.n.@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Gør de det ? kan du ikke lige uddybe det lidt nærmere.

Altså det med sex.