Forhånende udtalelse!
Fra : Ukendt

Dato : 29-07-10 10:47

Da det er kommet mig for øre, at nogen har udtalt sig
om katolske præster, skal jeg hermed komme med
følgende forhånende udtalelse og forventer at rigs-
advokaten STRAKS anklager mig for at overtræde
racismeparagraffen §266b!

"Selvfølgelig skulle man ikke have sagt, at der
er katolske præster, der er for nærgående overfor
de kordrenge de har fået overladt i deres varetægt,
når sandheden synes at være, at de nøjes med at
voldtage dem (de såkaldte pædofilisager) -
og at iøvrigt biskopper og kardinaler vender
det blinde øje til."

Hvis ikke rigsadvokaten STRAKS anklager mig
for at overtræde racismeparagraffen §266b, vil
jeg anklage ham for forskelsbehandling!

Mvh Eyvind

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-07-10 13:11

Eyvind Dk wrote:
> [...]
> det blinde øje til."
>
> Hvis ikke rigsadvokaten STRAKS anklager mig
> for at overtræde racismeparagraffen §266b, vil

Statsadvokaturen kan undskylde sig med, at den ikke har modtaget nogen
anmeldelse, og sagen slet ikke er kommet den for øre. Før der kan blive
en sag ud af det, må du nok indgive en anmeldelse mod dig selv.

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-10 13:20

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> Statsadvokaturen kan undskylde sig med, at den ikke har modtaget nogen
> anmeldelse, og sagen slet ikke er kommet den for øre. Før der kan blive en
> sag ud af det, må du nok indgive en anmeldelse mod dig selv.

Ka' du ikke gøre det?
Plz anklag mig!!!!!!!!!!

Mvh Eyvind

Fra : Kert Rats

Dato : 29-07-10 13:53

"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> Ka' du ikke gøre det?
> Plz anklag mig!!!!!!!!!!
>
> Mvh Eyvind

Hvis du kan få bragt din udtalelse i et læserbrev i en landsdækkende avis,
så skulle sagen være bøf.

Venligst

Kert Rats

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-10 21:16

On Thu, 29 Jul 2010 14:53:06 +0200, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu>
wrote:

>"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

>Hvis du kan få bragt din udtalelse i et læserbrev i en landsdækkende avis,
>så skulle sagen være bøf.

Den eneste forskel på katolske og folkekirkepræster er at katolikker
får det halve i løn dvs er idealister.
Og folkekirkeflertallet der ikke er på Søren Krarupfløjen har solgt
deres sjæl til Islam
Cølibat gør ikke nogen mere pædofile end andre der er til
ungdomsarbejde. Jeg var meget aktiv spejder og visse førere var som
katolikpræster og deres ligegyldige forførelsesforsøg ignoreredes af
næsten alle andre end meget forsømte og ensomme drenge. hvis forældre
næsten havde skabt pædofilkanonføde af dem og ikke havde lært dem at
sige nej
Mine børn ville aldrig kunne forføres .
Danske børnehaver giver falsk tryghed - pædagoger er nok ofte værre
end irske patere

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 29-07-10 22:03

Eyvind Dk wrote:
> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> Ka' du ikke gøre det?
> Plz anklag mig!!!!!!!!!!

Ha - systemet er så korrupt, at det er komplet spild af tid. Desuden
hører katolikker ikke til blandt særligt begunstigede grupper her til
lands.