Kvantekørsel,Tyskland!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-10 07:22

En lidt Tysk Tv Journalist(kvinde 40-45 år gammel) blev drejet lidt til Venstre!
(lidt klemt i venstre side og øjet drejet lidt til venstre)

Jeg tror det var ARD måske ZDF

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-10 07:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4e7b07$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>Ikke lige min type(alderen) jeg er mere til 17-35 det siger sig selv hvorfor!
>(det er heller ikke lykkedes at gøre mig til en perverser på den måde!)
>
>Sane
>Peter

Det var mest ubevist, der var en på lige inden, som jeg var mere interesseret i!
(Igen, Erstatning! - http://www.emdr.dk - Bjørnholt!
(sig til ham jeg vil have den største der er udbetalt til et individ i landets historie!)

Jeg er ved at få det værste af programmeringen væk,
"dem fra DF ved bedre end dig så gør det de vil" og især, sjovt nok at gøre som BW ville have,
som jeg under tortur programmeringen fik besked på at skulle gøre hvad han synte er bedst, af "DJ Ævl"
et tidspunkt efter eller lige omkring 1999, fordi de prøvede på at overbevise mig om at det måtte være ham ,der havde fået mig overfaldet, mens jeg sad og ikke kunne bevæge mig! Jeg sad og beskrev hans idioti,menneskefjendtlighed og rascisme!
Typisk sadist lort! At finde nogen som "ofret" kan give skylden, en som ikke er dem selv!
--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-10 07:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4e80cd$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>Typisk sadist lort! At finde nogen som "ofret" kan give skylden, en som ikke er dem selv!

Det kan også godt være at det har været et par år senere! 2001-2003
--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-07-10 11:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4e8143$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]

Nå ,men nu skal jeg nok også forvente at Bjørnholt Og Dj Ævl forsøger at gøre alle de
kvindelige medlemmer af min familie skeløjet med hypnose og EMDR!
Så de kan påstå at jeg er en perverser på den måde!
--
Sane
Peter