Eftermontering af fjernbetjent centrallås
Fra : Allan M

Dato : 04-08-10 19:51

Nogen der har erfaring med subj. ?

I dette tilfælde drejer det sig om at få installeret en fjernbetjening af
centrallåsen på Previa'en.
Kan jo købe mange sjove ting rundt omkring på nettet men mon det er noget
der virker ?

Allan

Fra : Fister

Dato : 04-08-10 20:03

Allan M brought next idea :
> [...]
> centrallåsen på Previa'en.
> Kan jo købe mange sjove ting rundt omkring på nettet men mon det er noget der

Ja, kig på ebay.co.uk, find en sælger der hedder Rightclick2003.
Jeg satte hans kit på Passaten (jeg manglede kun fjernbetjening, der
var centrallås på bilen).
Det virker glimrende, 1½år senere.
Kai

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-08-10 22:50

Allan M har bragt dette til verden:
> [...]
> centrallåsen på Previa'en.
> Kan jo købe mange sjove ting rundt omkring på nettet men mon det er noget der

thansens:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=4117096878&n=-1712886988&pn=-1712886987

er billig og udmærket; har monteret en 4-6 stykker af dem.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Allan M

Dato : 06-08-10 18:23

> thansens:
>
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=4117096878&n=-1712886988&pn=-1712886987
>
> er billig og udmærket; har monteret en 4-6 stykker af dem.

Jo men nu er der jo allerede centrallås i bilen så ville egentligt bare ha'
muligheden for at kunne åbne / lukke med en fjernbetjening.

De findes også på nettet til omkring 500 kr men jeg er mere nervøs for om
det vil virke på det eksisterende centrallåsesystem.

Mvh. Allan

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-08-10 00:40

Allan M:

> [...]
>
> De findes også på nettet til omkring 500 kr men jeg er mere nervøs for om det
> vil virke på det eksisterende centrallåsesystem.

"Styreboks+fjernbetjening t. Centrallås" :

http://kortlink.dk/7zfs

Har jeg monteret 2 af; var ikke lagervare (i Sønderborg)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-08-10 01:12

On 4 Aug., 20:50, "Allan M" <a...@allanm.dk> wrote:
> [...]
> centrallåsen på Previa'en.
> Kan jo købe mange sjove ting rundt omkring på nettet men mon det er noget

Jeg satte en i min kones Renault Clio, da IR senderen var blevet
defekt. Der er en knap i midterkonsollen som kan bruges til at låse og
låse op, og der satte jeg bare udgangene fra den eftermonterede på.
Så den simulere sådan set bare den knap, og det virker perfekt og tog
ca. 2 timer. Selve kontrollen kunne gemmes oppe under handskerummet.

--
Christian