Underligt problem med dock og menulinjen
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 04-08-10 16:57

Hej

Min dock opfører sig pludseligt mest mærkeligt - dvs forstørrelsen fungerer
ikke længere. Dog bliver den stor, man man klikker på et program i docken -
bliver først lille når man skifter program...?

Kører man med musen i menulinjen bliver de forskellinge felter ikke
highlighted ligesom de plejer.

Har genstartet uden nogen ændring...

What to do?

Maskinen er en Mac Mini late 2009 med nyeste OSX

Mvh
Hans

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 06-08-10 07:40

Hej igen

Slet ingen bud :(

Har prøvet at reparere disktilladelser, og slette PRAM'en uden held - det
virker dog de første 5 sek efter OSX er booted.

Det er dog meget underligt, at der ingen problemer er, hvis jeg styrer
computeren via Teamviewer - så fungerer dock og menuerne som de skal ???

Hjælp.....:]

Mvh
Hans

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-08-10 07:52

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> writes:

> Hej igen
>
> Slet ingen bud :(
>
> Har prøvet at reparere disktilladelser, og slette PRAM'en uden held - det
> virker dog de første 5 sek efter OSX er booted.

Prøv at starte på din installations-dvd og kontroller filsystemet.