MS Windows
briani 27239
Bing...
Fra : Golf

Dato : 03-08-10 21:13

HJÆLP, jeg er ved at blive vanvittig... Næsten hver eneste gang jeg søger på
et eller andet på Google.dk, kommer der en side ind der kalder sig BING og
overtager.

Det er så pisseirriterende. Hvad i alverden er det? Jeg har forsøgt at
slette lortet via min regedit og en masse andre steder, men det bliver ved
og ved....
Hvis jeg så gentagne gange fortsætter min oprindelige søgning på google, så
undlader Bing dog at komme frem.

Er det en trojaner, en virus, eller hvad pokker er det? Senest er en
uskyldig søgning på bluesbandet Poor Billy blevet spoleret af Bing..

mvg
Golf

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-08-10 21:40

Den 03-08-2010 22:12, Golf skrev:
> HJÆLP, jeg er ved at blive vanvittig... Næsten hver eneste gang jeg søger på
> et eller andet på Google.dk, kommer der en side ind der kalder sig BING og
> overtager.

Hvis det sker i din browser, så prøv at spørge i browsergruppen:
dk.edb.internet.software.browser

Og for at nogen skal have en chance for at hjælpe dig
derinde, så fortæl dem, hvilken browser du bruger. Både
fabrikat (Internet Explorer, Firefox ...) og
versionsnummeret (kan aflæses via menupunktet Hjælp => Om)

Fortæl også, hvordan du forsøger at bruge Google. Er du fx
inde på Googles hjemmeside og bruge søgefeltet der, eller
bruger du et lille søgefelt i browserens værktøjslinje?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : Golf

Dato : 04-08-10 06:59

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Undgå virus og andet snavs på computeren:

Hej Kim
tak for rådet, jeg prøver den gruppe du foreslår. Jeg vidste ikke, at den
eksisterede...

mvh
Golf

Fra : Stampe

Dato : 04-08-10 07:50

"Golf" wrote in message

> [...]
Hej Prøv at klikke på den lille pil til højre for søgefeltet - så kommer der
en menu - Vælg "Administrer Søgemaskiner" maker og slet alle pånær "Google"

Mvh
Allan

PS: Ja det er sku skide irreterende at visse programmer tvinger Bing bong
ind i søgemaskinen

Fra : cykelsmeden

Dato : 04-08-10 08:58

Den 04-08-2010 08:50, Stampe skrev:

> PS: Ja det er sku skide irreterende at visse programmer tvinger Bing
> bong ind i søgemaskinen
Ja, og i dette tilfælde gør det ikke bedre at bing er en
microsoftopfindelse, i deres forsøg på at konkurere med Google.

finn