Købe mobil udenfor EU, og ?
Fra : Renè

Dato : 03-08-10 10:30

Hejsa.

Jeg er på udkig efter en ny mobil, og har både fundet en i usa, og en i Hong
Kong som har min interesse.

Men hvad er det lige jeg skal være opmærksom på, for at jeg ved at de vil
virke her i landet ?

Renè

Fra : Ole Sørensen

Dato : 03-08-10 16:28

Renè skrev:
> [...]
> Kong som har min interesse.
>
> Men hvad er det lige jeg skal være opmærksom på, for at jeg ved at de vil

Som minimum at den kan operere på de frekvenser vi bruger her i Europa.

2G/GSM: 900 og 1800 MHz
3G/UMTS: 2100 MHz (kombinationen af 1900 og 2100 MHz) og snart også 900 MHz

Fra : Renè

Dato : 04-08-10 06:14

> Som minimum at den kan operere på de frekvenser vi bruger her i Europa.
>
> 2G/GSM: 900 og 1800 MHz
> 3G/UMTS: 2100 MHz (kombinationen af 1900 og 2100 MHz) og snart også 900
> MHz

Du er min ven, mange tak Ole

Renè

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 04-08-10 14:40

"Renè" <rene@rNONONO.dk> skrev i en meddelelse

> Du er min ven, mange tak Ole
>
> Renè

PAS PÅ MED KOPIER!!!!!

der er rigtigt mange kopier fra hong kong....

hvilken model er det?