www.jailbreakme.com
Fra : Henrik Andresen

Dato : 03-08-10 11:56

Hvis nogen skulle have interesse....

Virker fint :)

Fra : Per Rønne

Dato : 03-08-10 16:44

Henrik Andresen <hhandresen@gmail---------slet.com> wrote:

> Hvis nogen skulle have interesse....
>
> Virker fint :)

Jep. Nu er Backgrounder og MyWi også på min iPhone 3G - så skal jeg bare
have læst lidt materiale om de to applikationer.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik 8600

Dato : 04-08-10 11:29

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk
> Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Virker 100%

Men hvordan kan det være at et godt program som BiteSMS ikke kan købes på
App Store?

Og hvordan får man Tomtom på efter Jailbreak?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-08-10 11:38

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Virker 100%

<http://www.macrumors.com/2010/08/03/apple-investigating-ios-vulnerabili
ty-allowing-web-based-jailbreak/>

> Men hvordan kan det være at et godt program som BiteSMS ikke kan købes på
> App Store?

fordi det er Apple's legeplads og programmer som interagerer direkte med
mobilnetværket ikke bliver godkendt ..

> Og hvordan får man Tomtom på efter Jailbreak?

du syncer vel fra iTunes ?

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 04-08-10 11:58

> du syncer vel fra iTunes ?

Jep, man køber programmer og opdaterer dem helt som sædvandlig.

Der bliver kun problemer ved opdateringer af iOS - de skulle overskrive
jailbreaket. Så er det meget vigtigt må man vente med en sådan
opdatering, til dén kan jailbreakes.

Tilsyneladende bliver den næste opdatering til iOS 4.1 [nuværende er
4.01]. Det er i hvert fald hvad man kan se er sendt ud til udviklerne.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik 8600

Dato : 04-08-10 20:02

> [...]
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk
> Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Ok. god info.

Er ikke meget for at betale for Tomtom uden at ha prøvekørt det, lader dette
sig gøre?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-08-10 20:04

> [...]

> Ok. god info.
>
> Er ikke meget for at betale for Tomtom uden at ha prøvekørt det, lader dette

nej

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 08-08-10 10:48

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Er ikke meget for at betale for Tomtom uden at ha prøvekørt det, lader dette
> sig gøre?

Der findes mange videoer og test på nettet af de forskellige GPS-nav.
programmer.

Købte selv Navigons program til min 3GS og det virker fint. Min Garmin
nüvi er dog en smule bedre til at fastholde GPS signalet, men det er jo
ikke noget Navigon kan gøre noget ved. Det er vel Apple og deres
hardware som sætter begrænsningen. Problemet er dog ikke stort nok til
at jeg vil bruge penge på en TOMTOM holder med GPS i.

Er du i tvivl om GPS signalet virker godt nok på din tlf. og i din bil
kan man afprøve nogle af de gratis GPS programmer på app-store eks.
Motion X GPS lite

http://itunes.apple.com/us/app/motionx-gps-lite/id293935935?mt=8

Der findes jo også billige alternativer til TOMTOM og Navigon. Sidst jeg
så efter var der et til sølle kr. 30,-

--
Mvh Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-08-10 12:50

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> [...]
> hardware som sætter begrænsningen. Problemet er dog ikke stort nok til
> at jeg vil bruge penge på en TOMTOM holder med GPS i.

Hæ, jeg købte en holder ved juletid. I marts fik jeg stjålet ledningen,
og først i sidste uge fik jeg skaffet en ny. Nu er der kommet en ny
iPhone med en helt anden facon. Jeg har derfor ikke haft ret meget glæde
af holderen, og nu skal jeg så nok have en ny. Med mindre vi er enormt
heldige, passer holderen ikke til iPhone 4. Det er jo samme dock-stik,
så måske kunne man være heldig, at den passede.

> [...]
>
> http://itunes.apple.com/us/app/motionx-gps-lite/id293935935?mt=8
>
> Der findes jo også billige alternativer til TOMTOM og Navigon. Sidst jeg

Hvorfor så ikke bare bruge det medfølgende program "Kort"? Den store
forskel er, at der ikke er kort med til de billige programmer. Man skal
altså betale for netforbindelse, for kortet skal downloades løbende. Det
kan klares med et passende abonnement, men normalt får man så problemer,
når man er i udlandet, hvor data-roaming koster en formue. Et løst kort
koster typisk 6-800,- kr. Derfor er GPS-programmerne dyre.
--
Henrik Münster
Esbjerg