Har nu afprøvet Mozy Online Backup....
Fra : Henrik 8600

Dato : 03-08-10 09:26

Og fundet ud af at der ikke er grænser i gængde, men der er en seriøs
begrænsning.

Den vil ikke tage backup af iPhoto Library, altså for mit vedkommende,
ubrugeligt.

Der bliver indkøbt et eller to eksterne drev i stedet.

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-08-10 09:46

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Og fundet ud af at der ikke er grænser i gængde, men der er en seriøs
> begrænsning.
>
> Den vil ikke tage backup af iPhoto Library, altså for mit vedkommende,
> ubrugeligt.

eh ... det lyder mærkeligt ... det er jo bare filer. Var iPhoto kørende
da du prøvede ?

/thomas

Fra : Michael Knudsen

Dato : 03-08-10 05:03

On Aug 3, 10:26 am, "Henrik 8600" <dk8008CUTTHISA...@hotmail.com>
wrote:

> Den vil ikke tage backup af iPhoto Library, altså for mit vedkommende,
> ubrugeligt.

Pudsigt nok har jeg også lige tilmeldt mig Mozy. Jeg bruger dog ikke
iPhoto men i stedet Aperture, men de to programmer adskiller sig ikke
nævneværdigt fra hinanden. Begge gemmer deres data i et bibliotek, som
udadtil ligner én stor fil, men som man godt kan se indholdet af, hvis
man har lyst. Jeg uploadede mit bibliotek for et par dage siden uden
problemer.

Skulle faktisk til at blogge lidt om Mozy og alle dets herligheder.
Jeg kan varmt anbefale det.

--
Michael Knudsen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 03-08-10 05:05

wrote:

> Og fundet ud af at der ikke er grænser i gængde, men der er en seriøs
> begrænsning.

Hvis du kun bruger den gratis udgave, kan du ikke uploade dit
bibliotek, hvis det fylder mere end 2GB. Er det mon der, problemet er?

--
Michael Knudsen

Fra : Franz Berliner

Dato : 09-08-10 16:35

> [...]

> ubrugeligt.
>
> Der bliver indkøbt et eller to eksterne drev i stedet.

Du kan evt. også prøve keepit.com
Jeg bruger det selv. Serverne står vist i DK. I hverfald går det fint
hurtigt.

--
Franz : http://www.berliner.dk