Android 2.2 til Desire
Fra : Alpe

Dato : 02-08-10 07:41

Vil bare nævne min opdatering gik smertefrit.

Den er på 90 mb så har du ikke flatrate - er det en ide at bruge wifi.

Vær tålmodig, efter download tager det ca. 10 minutter og en genstart.

Den beholdt hele min opsætning pånær ordbogen i sms'erne. Den blev sat til
Engelsk så jeg skulle lige slå den over til dansk.

Der er kommet nogle nye programmer, især det at jeg kan bruge den som wifi
hotspot er godt, da jeg har flatrate på mobilen og kun lejlighedsvis har
brug for at gå på nettet ude via min pc. Så nu har jeg muligheden de par
gange jeg mangler en internetopkopling når jeg er i byen med en bærebare
(Skal ikke misforståes)

Så velkommen til Froyo

Fra : Søren Blom

Dato : 04-08-10 15:53

"Alpe" <paradis@voresegennetadresse.dk> skrev

> Den er på 90 mb så har du ikke flatrate - er det en ide at bruge wifi.
>
> Vær tålmodig, efter download tager det ca. 10 minutter og en genstart.

Hvordan får man opdateringen?
Har HTC Desire og Telenor, kan jeg selv gøre noget for at lave opdateringen,
eller skal jeg vente på at Telenor melder noget ud, på en og anden måde?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Ole Larsen

Dato : 04-08-10 16:06

Søren Blom skrev:
> [...]
> Har HTC Desire og Telenor, kan jeg selv gøre noget for at lave
> opdateringen, eller skal jeg vente på at Telenor melder noget ud, på en

Hvis du går i indstillinger-om telefonen, er den der

Fra : Trotler

Dato : 05-08-10 06:57

> [...]
> Venlig Hilsen
>
> Søren Blom
>
> Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Nogle selskaber skal også lige have opdateringen gennem deres vridemaskine,
så man f.eks. har deres logo stående osv. For dem kommer opdateringen nok
lidt senere.
Har du købt telefonen uden abonnement burde du kunne hente den nu under
instillinger , om telefonen , opdateringer.

Fra : Mogens

Dato : 05-08-10 12:49

Den 05-08-2010 07:57, Trotler skrev:

> Nogle selskaber skal også lige have opdateringen gennem deres vridemaskine,
> så man f.eks. har deres logo stående osv. For dem kommer opdateringen nok
> lidt senere.

Og hvem er det?
Siden at du ved det, må du have nogle eksempler.

MN

Fra : jk

Dato : 05-08-10 12:58

On Thu, 05 Aug 2010 13:48:38 +0200, Mogens
<willemoesgadefjernes@gmail.com> wrote:

>Og hvem er det?
>Siden at du ved det, må du have nogle eksempler.

Det læser man overalt på udenlandske fora.

F.eks. androidforums.com

Ulåste mobiler kan hente opdatering med det samme.

Men f.eks. Orange i UK forsinker det ca. 1 måned.

http://androidforum.dk/

http://androidcommunity.com/forums/index.php

http://www.talkandroid.com/

mvh

John

Fra : Mogens

Dato : 05-08-10 13:59

Den 05-08-2010 13:57, jk skrev:

> Det læser man overalt på udenlandske fora.
>
> F.eks. androidforums.com
>
> Ulåste mobiler kan hente opdatering med det samme.
>
> Men f.eks. Orange i UK forsinker det ca. 1 måned.

Og hvor aktuelt er det lige her i DK?

Der er vist ingen der har egen firmware på her i DK.

MN

Fra : Chano Andersen

Dato : 05-08-10 15:13

> [...]
> så man f.eks. har deres logo stående osv. For dem kommer opdateringen nok

Jeg har stadig tilgode at se brandede smartphones. Mig bekendt er der
ingen selskaber der gør sig i den slags. (Tilsyneladende er det enten
for dyrt, eller besværligt, i forhold til almindelige mobiler, som ofte
er brandede)

- Chano Andersen

Fra : BT

Dato : 04-08-10 09:30

On 4 Aug., 17:06, Ole Larsen <olenos...@nospam.dk> wrote:
> Søren Blom skrev:> "Alpe" <para...@voresegennetadresse.dk> skrev

> Hvis du går i indstillinger-om telefonen, er den der

menu > instillinger > om telefon > opdatering af systemsoftware >
kontroller nu

Så skal den nok komme