MS Office 2011 til Mac
Fra : Steen

Dato : 02-08-10 17:33

Kommer til oktober
http://macnation.newz.dk/microsoft-office-2011-til-mac-udkommer-i-oktobe

Macnation skriver "Køber du Office 2008 til Mac inden oktober, er du
automatisk kvalificeret til en gratis opgradering"

Nogen der har erfaring med, hvordan sådan en opdatering foregår?

--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-08-10 17:48

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> automatisk kvalificeret til en gratis opgradering"
>
> Nogen der har erfaring med, hvordan sådan en opdatering foregår?

normalt noget kupon hejs som du sender ind sammen med en
faktura/kvittering på købet af den "gamle" pakke ... det plejer at være
ret smertefrit ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 03-08-10 13:28

> normalt noget kupon hejs som du sender ind sammen med en
> faktura/kvittering på købet af den "gamle" pakke ... det plejer at være
> ret smertefrit ...
>
> /thomas

Det er korrekt at hvis man køber MAC 2008 mellem 1. august og 30.
november i år, kan man gratis opgradere til Office 2011 - men har man
(som jeg) købt Office 2008 i juni/juli i år, er det bare tough shit!
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-08-10 13:39

> Det er korrekt at hvis man køber MAC 2008 mellem 1. august og 30.
> november i år, kan man gratis opgradere til Office 2011 - men har man
> (som jeg) købt Office 2008 i juni/juli i år, er det bare tough shit!

Microsoft har så vidt jeg husker aldrig lovet at du gratis kunne
opgradere ....

/thomas