Ny iPhone 4, meeen....
Fra : Henrik 8600

Dato : 02-08-10 16:20

Da jeg kom hjem i fredag med min nye iPhone 4, var det første jeg gjorde
selvfølgeligt at opdatere den til version 4.0.1.

Dette gjorde jeg via min MCP i sommerhuset med en meget ringe og ustabil
forbindese.

Derefter virkede kalendere ikke, heller ikke Internet forbindelse.

Tror den downloadede update-fil er korrupt.

Når jeg så vil gendanne iPhonen til fabriksindstillinger, så går den bare
igang.

Det vil sige at den prøver at gendanne fra en muligvis korrupt fil.

Hvordan sletter jeg denne fil på min Mac, så jeg kan downloade den igen?

Kan dælme ikke finde filen...

Akut hjælp ønskes...

Skal bare slette en fil, det burde da være nemt, men hvilken???

H.

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-10 16:24

Hej,

> Tror den downloadede update-fil er korrupt.

Sandsynligheden for det er meget, meget ringe. Led efter årsagen til
problemerne et andet sted først.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-08-10 17:04

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Derefter virkede kalendere ikke, heller ikke Internet forbindelse.
>
> Tror den downloadede update-fil er korrupt.

næppe .. hvis den var det ville iTunes ikke begynde at bruge den til at
restore din telefon ..

> [...]
>
> Kan dælme ikke finde filen...
>
> Akut hjælp ønskes...
>
> Skal bare slette en fil, det burde da være nemt, men hvilken???

Hvis du absolut vil så led efter en fil der ender i .ipsw i mappen

~/Library/iTunes/iPhone Software Updates/

/thomas