Perversions Byggeri!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-07-10 16:29

Jeg overvejer at blive en perverser, pga. programmering!
(det er efterhånden livsnødvendigt pga Testosteron produktionen)

"Du skal have en perversion! Du må selv vælge hvilken"
&
"Du skal være en perverser! Du må selv vælge hvilken perversion"

Mig: Ifølge er jer er rigtige mænd perverse, så det vælger jeg!
Dem: Du må være som du vil, men du må bare aldrig være dig selv igen!

Jeg har lavet 5 valgmuligheder og sætter det til afstemmning på Jubii, hvis jeg gennemføre det!
Efter afstemmningen lader jeg være med at stritte imod programmeringen, og bliver undersøgt af tre forskellige
eksperter(psykologer) og så poste resultatet ,billeder (i .png .jpeg, i de binære nyhedsgrupper og på Jubii) af hvad for nogle dokumenter
jeg nu får ved undersøgelserne!

1.Pædofil,Nekrofil,Beastiality,Sadist-Pyro? - En der bliver seksuelt ophidset af ,at sætte ild til døde dyrebørn, og lege med det forkullede kadaver!(og kun det)
2.Pædofil, Sadistisk, (MotorsavsMorder?) - En der bliver seksuelt ophidset af, at save børn over med en motorsav!(og kun det)
3.Sadistisk, Patri? (Morder) - En der bliver seksuelt ophidset af, at tortere mænd ihjel mens deres børn ser på!(og kun det!)
4a.DF,Nekrofil,Homoseksuel,Folkevalgtus - En der bliver seksuelt ophidset af at lege med døde mandlige folkevalgte DF´eres lig!
4b.DF,Nekrofil,Metroseksuel,Folkevalgtus - En der bliver seksuelt ophidset af at lege med døde folkevalgte DF´eres lig!

Jeg overvejer det stadig lidt, men jeg skal bruge Testosteron! Jeg ved hvad det gør ved hjernen at mangle det så længe!

Det er 11-12år siden jeg blev overfaldet af landsforrædere og bindegale sindsyge(DF ere) da jeg gik med til at prøve EMDR for
at afhjælpe en Depression og jeg har ikke været rigtig vågen lige siden!

Det sidder simpelthen ikke rigtigt, der bliver ikke produceret Testosteron!
Det køre fra hukommelsen og det er 12 år siden, det er lavet!

Jeg har været cølibat fra jeg var 19år gammel til 25(frivilligt) og fra der til nu, ufrivilligt!

Jeg tror ikke at det bliver et problem længere, med "Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt" og Co.
selvom at de bliver ramt af det!

se evt. her:

Anmeldelse af Tortur,Mord og Forræderi!
http://www.4shared.com/dir/4R_2WqKl/sharing.html
http://www.filehosting.org/file/details/152947/anmeldelse.pdf
http://www.filefactory.com/file/b22b080/n/anmeldelse_pdf

(der er problemer med tdc´s news server, og så at krydsposte til mere end tre grupper! Så her er den igen!)
(link i min signatur, forklarer hvorfor indlægget ikke er offtopic!)

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h