Chaintech, dårligt kort? Laver grafikfejl!~
Fra : KO

Dato : 06-08-01 19:03

Har samlet en PC til nogle venner med et Chaintech Geforce2 MX grafikkort. Tror det er et A-500 GeForce2 MX AGP / 32MB SD. Problemet
er bare, at når der spilles, ser grafikken helt tosset ud!! Den laver konstant fejl i grafikken, ligesom om, at kortet laver en
masse ekstra "bokse" og andet i billedet, foruden det "rigtige" spilbillede (svært at forklarer).

Tror i det er kortet som det er galt med? Eller KAN det være Windows?

PC'en er med:
Duron 750 Mhz
Asus bundkort
Fladskærm

Der er forsøgt med de orig. grafikkortdrivere samt almindelige skærmkortdrivere. Intet hjælper :(

--
Har stillet ? i hardware gruppen for grafikkort, uden held :(
Håber i kan hjælpe!?!

Fra : Jan Vennike

Dato : 07-08-01 19:09

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skærmkortdrivere. Intet hjælper :(

> --
> Har stillet ? i hardware gruppen for grafikkort, uden held :(

Hvilke spil er det ???

Når jeg prøver at spille f.eks. Microsoft Midtown Madness går den hel gal -
hvis jeg har de nyeste drivere til mit grafikkort (ASUS 7100 = Geforce 2 MX)

Hvis jeg derimod installere nogle lidt ældre drivere, så virker det fint.

Mystisk.

--
Jan

Remove a cat in the email to reach me.