'APE' converter?
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-07-10 23:16

Findes der da virkelig ikke noget bedre end 'All2MP3', når man skal
konvertere fra .ape formatet? - Programmet virker såmænd meget godt, men
den er dræææææbende laaaaangsom - ca. 10min. for en .ape fil på ca.
350mb. - Og så er der jo altså det, at det kun kan ske /til/ .mp3 -
derudover ingen valgmuligheder.

Amadeus Pro og ProTools kan ikke gøre det out-of-the-box, men jeg véd,
der findes en APE VST plug-in, der kan bruges, men den er ret dyr, -
svjh. $99USd...

Jeg har også overvejet 'SoundConverter'
www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18047 - men jeg bryder mig
ikke om deres politik, at man end ikke kan afprøve det, før man køber,
og så er der meget få omtaler af brugernes tilfredshed eller mangel på
samme... - OK, 'demo' versionen kan konvertere en fil på 3 sek.
varighed, men hvor pokker finder man færdige filer, der er så korte.?
- Og 'klippe' i en bestående fil, kan man jo heller ikke, når man end
ikke kan åbne den i forhåndenværende programmer, - og kunne man det,
ville SC jo også være overflødig...

(All2MP3 http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/34149)

Tips og gode råd efterlyses og modtages - evt. også noget til Windows,
der kan give flere arkiveringsmuligheder...

mvh. Erik Richard

Fra : Jesper

Dato : 30-07-10 06:34

> [...]
>
> Tips og gode råd efterlyses og modtages - evt. også noget til Windows,
> der kan give flere arkiveringsmuligheder...

Prøv XLD, det er gratis:
http://tmkk.hp.infoseek.co.jp/xld/index_e.html

Alternativt: Anskaf dig en hurtigere computer
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 30-07-10 11:23

Jesper wrote:

> Prøv XLD, det er gratis:
> http://tmkk.hp.infoseek.co.jp/xld/index_e.html

Det vil jeg prøve...

> Alternativt: Anskaf dig en hurtigere computer

Mjaoe... En QuadCore 2,66ghz MacPro skulle vel række.

mvh. Erik Richard

Fra : Frank Bach

Dato : 01-08-10 06:56

Erik Richard Sørensen skrev:

> Det vil jeg prøve...

> Mjaoe... En QuadCore 2,66ghz MacPro skulle vel række.
>
> mvh. Erik Richard

Selv bruger jeg Max der både er gratis, kan rippe cd'er og desuden
understøtter stort set alle gængse formater

MVh Frank Bach