MacBook Pro reperation ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-07-10 20:53

min onkel har været så uheldig at der er væltet en kande te i hans
maskine ned i tastaturet den virker fint med eksternet tastatur - de
vil have 8000 kr for nyt tastatur sammen med instalation
nogen bud på hvordan det kan gøres billigere ?

http://www.apple.com/dk/macbookpro/

havde det samme pronlem med en pc en gang hvor de også ville have en
formue for at skifte noget der tog en af mine venner 10 minutter at
lave

MV
BMM

Fra : Esben

Dato : 30-07-10 12:34

Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> havde det samme pronlem med en pc en gang hvor de også ville have en
> formue for at skifte noget der tog en af mine venner 10 minutter at

Spørg Erik, måske han kan sende dig videre om nødvendigt:

http://maccph.dk/

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-07-10 16:20

On Fri, 30 Jul 2010 13:34:20 +0200, esha@nospamget2net.dk (Esben)
wrote:

>Spørg Erik, måske han kan sende dig videre om nødvendigt:
>
>http://maccph.dk/
>
>vh esben

Hej Espen har sendt ham en mail :)

det er sært det altid skal koste en billion lirre at få skiftet noget
der kun tager en fagmand 10 minutter at lave - fair nok med man
betaler for 1 time , men hvem fan kan inden for rigmelighedens grænser
sige at de skal have 7000 kr i timen specilt når den time kun tager 10
minuttter ..
Mv
BMM

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 30-07-10 18:08

Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com> writes:

> [...]
> betaler for 1 time , men hvem fan kan inden for rigmelighedens grænser
> sige at de skal have 7000 kr i timen specilt når den time kun tager 10

Du kan jo altid gå et andet sted hen :)

Er det iøvrigt indiskret at spørge hvem der har turde ladet dig pille
ved en Mac? Og hvorfor den så gik i stykker?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-07-10 22:07

On Fri, 30 Jul 2010 19:08:29 +0200, nospam0002+20100730@gmail.com
(Thorbjørn Ravn Andersen, 20100730) wrote:

>Du kan jo altid gå et andet sted hen :)

Det er jo det jeg gør :)

>Er det iøvrigt indiskret at spørge hvem der har turde ladet dig pille
>ved en Mac? Og hvorfor den så gik i stykker?

jeg har ikke rørt den - men min kære onkel havde slet og ret dette
hændelige uheld med en kande te ... men man må da sige det er da meget
godt gået at der ikke er løbet te igenem tastaturet ..