Data fra mobil til pc
Fra : ___P.Sir

Dato : 29-07-10 13:43

Min kone har en ældre samsung mobil - sgh-e370 - og har forsøgt at få
kontaktpersoner samt billeder over på pc, via kabel, men ikke til at få
kontakt tilsyneladende. (kablet hedder Samsung, men ikke været muligt at
finde driver som virker med det)
Så hvordan kan man så gøre det? Er der noget simkort aflæsningssofteware,
som bare virker? Og som kan snuppe både kontakter og fotos? eller andre
forslag - som virker? For det her kabel gør altså ikke!
preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : Hans4030

Dato : 29-07-10 13:52

"___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som bare virker? Og som kan snuppe både kontakter og fotos? eller andre
> forslag - som virker? For det her kabel gør altså ikke!

Kan du ikke bruge Samsungs program som hedder 'EasyStudio'. Der er både File
manager og drivere.

Fra : ___P.Sir

Dato : 29-07-10 14:35

"Hans4030" <hcstuneSPAM@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bruge Samsungs program som hedder 'EasyStudio'. Der er både
> File manager og drivere.

Nej, har kæmpet med det de sidste par timer uden held.
Har så installeret en anden file manager fra Samsung - PIM and filemanager
2 - men da kan man ikke kopierer kontakter fra. Træt af Samsungs software.
Derfor sim kort aflæsning må være løsningen...?
preben

Fra : Per Riis

Dato : 31-07-10 00:50

> [...]
> 2 - men da kan man ikke kopierer kontakter fra. Træt af Samsungs software.
> Derfor sim kort aflæsning må være løsningen...?
Hvis det ligger på simkortet, kan i vel bare sætte dette i en anden telefon,
som måske har mulighed for at kopiere via kabel/memorycard til computeren?

Per

Fra : ___P.Sir

Dato : 31-07-10 09:57

"Per Riis" <denrigtigefotograf@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis det ligger på simkortet, kan i vel bare sætte dette i en anden
> telefon, som måske har mulighed for at kopiere via kabel/memorycard til

ja det var selvfølgelig en mulighed.

Fra : ___P.Sir

Dato : 29-07-10 14:36

> [...]
>
> "___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bruge Samsungs program som hedder 'EasyStudio'. Der er både
...og Samsung har også noget der hedder "contacts copier" - virker heller
ikke. Kan ikke se telefonen.