Kursus i brug af Htc Desire
Fra : Erik Poulsen

Dato : 29-07-10 12:52

Hejsa

Hvor kan man "få" i brug af htc desire? Den er svær, at overskue....

På forhånd tak
Erik

Fra : Mogens

Dato : 29-07-10 05:59

On 29 Jul., 13:52, "Erik Poulsen" <egpnew...@SPAMhotmail.com> wrote:
> Hejsa
>
> Hvor kan man "få" i brug af htc desire? Den er svær, at overskue....
>
> På forhånd tak
> Erik

http://www.htc.com/europe/userguide.aspx?p_id=312
Der er både små guides og en kraftig manual.

Fra : manDler

Dato : 29-07-10 14:32

"Erik Poulsen" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvor kan man "få" i brug af htc desire? Den er svær, at overskue....
>
> På forhånd tak
> Erik

Så skulle du nok have købt en Iphone, den er så simpel at min gamle mor kan
bruge den. (Hvad hun også gør)
Hvis du kan bruge en computer kan du også bruge en Desire.

Fra : CK®

Dato : 30-07-10 11:28

On 29-07-2010 13:52, Erik Poulsen wrote:
> Hejsa
>
> Hvor kan man "få" i brug af htc desire? Den er svær, at overskue....
>
> På forhånd tak
> Erik

Den er ikke helt nem, det gir jeg dig ret i.
Jeg har selv haft Nokia mobiler, og de er nemme at have med at gøre,
især når man kender systemet.

-"Køb en iPhone istedet..."
Tak for ingenting, siger jeg bare.
En iPhone er sgu osse uoverskuelig, når man ikke har prøvet den før.
Den er garanteret nem at have med at gøre, når man har fået sønnen til
at vise een, hvordan man bruger den.

Jeg og min kone har lige købt en HTC Desire hver, men ingen af ungerne
har en.
Så vi kan ikke bare få vist hvordan man udnytter alle de smarte og
avancerede funktioner.
-Selvom vi godt kan bruge en computer, begge to!

Henvisningerne til Brugervejledning og Quick start- guiden på nettet,
det er for nemt. De ligger desuden på mobilen. Og er ærlig talt ikke
særligt overskuelige.

Jeg må bare følge med i denne gruppe og se, om der kommer emner op, som
jeg har brug for at lære af/om.
Indtil jeg og konen har lært vore mobiler så godt at kende, at vi kan
stille specifikke spørgsmål om dem.

Jaja, jeg ved godt, at jeg lyder som en gnaven gammel mand, men jeg
syntes bare at man måske kunne være lidt mindre nedladende i sine svar
til indlægget. Vi er ikke alle lige gode til at lære ved at prøve sig frem.

Fra : emjeppesen

Dato : 30-07-10 13:45

CK® skrev:

>Henvisningerne til Brugervejledning og Quick start- guiden på nettet,
>det er for nemt. De ligger desuden på mobilen. Og er ærlig talt ikke
>særligt overskuelige.

Hent den nu alligevel. Det er en dansk PDF-fil på 211 sider (6.1 mb)og
dermed langt mere detaljeret end den pjalt brugsanvisning, der følger
med på kort og i hæfte.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Mads

Dato : 30-07-10 13:56

On Fri, 30 Jul 2010 12:27:41 +0200, CK® <kaplov@image.REMOVE.dk>
wrote:

>Henvisningerne til Brugervejledning og Quick start- guiden på nettet,
>det er for nemt. De ligger desuden på mobilen. Og er ærlig talt ikke
>særligt overskuelige.

Så må du altså stille nogen mere konkrete spørgsmål.

Hvad er det du vil have en guide til ?

Telefonen kan jo så meget og langt det meste er altså ret nemt når man
gider prøve. Jeg har selv lige anskaffet en Desire og har da ikke haft
de store problemer med at bruge den. ( og jeg er altså heller ikke
helt ung og har aldrig haft en smartphone før ) :)

mvh Mads

Fra : Ole Larsen

Dato : 30-07-10 15:31

CK® skrev:

> [...]
> til indlægget. Vi er ikke alle lige gode til at lære ved at prøve sig frem.

Forstår ikke rigtigt problemet - efter 3 Nokiaer (N73 sidst) er Desire
da fortryllende nem og intuitiv og manualen let overskuelig - der er
indholdsfortegnelse og stikordsregister...og er det ikke nok, er der et
androidforum på mobildebat.

Fra : Søren Blom

Dato : 30-07-10 23:30

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev

> [...]
> fortryllende nem og intuitiv og manualen let overskuelig - der er
> indholdsfortegnelse og stikordsregister...og er det ikke nok, er der et

og der er faktisk også lidt af et begynder kursus i den. Prøv at gå ind i
alle programmer i telefonen og tryk på lær mere, så kommer der faktisk et
lille kursus i telefonen frem.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Hans4030

Dato : 30-07-10 12:57

> [...]
> Hejsa
>
> Hvor kan man "få" i brug af htc desire? Den er svær, at overskue....

Prøv at følge med her! Der er mange gode indslag.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

www.pbase.com/hcstune

Fra : Hans4030

Dato : 30-07-10 13:10

"Hans4030" <hcstuneSPAM@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Erik Poulsen" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at følge med her! Der er mange gode indslag.

> [...]
Undskyld jeg fik ikke linket med - det kommer her >

http://www.mobildebat.dk/forumdisplay.php?f=62

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

www.pbase.com/hcstune

Fra : CK

Dato : 31-07-10 00:55

On Fri, 30 Jul 2010 14:10:17 +0200, "Hans4030"
<hcstuneSPAM@gmail.com> wrote:
> [...]

Alle tiders med det link. Tusind tak, det er vist sådan noget som jeg
hvertfald kan bruge.
CK

Fra : Erik Poulsen

Dato : 31-07-10 09:18