Penge Kvantekørsel osv.
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-07-10 12:05

Var lige nede og snakke med min bank,
grunden var at jeg fik nogle penge sat ind på min konto den 25/07
og den 26/07, var nede og købe lidt ind! Bagefter viser det sig, at
pengene jeg køber ind for er trukket den 26/07 før pengene der blev overført
fra en anden konto i samme bank!

Og derfor havde jeg et overtræk på min konto i et par timer!
Ifølge min bank(Nordea-Kjellerup Afdeling) er det ikke et problem,
så længe at at pengene står der ved afslutningen på dagen!

Jeg syntes det er lidt underligt at penge overført den 25/07 først står bogført
den 26/07 efter at der er bogført udtræk den 26/07!

Nå, men så har jeg også prøvet det!

Jeg tror faktisk det er anden gang i mit liv jeg haft et overtræk på min konto!

(denne gang er det gjort af programmering, DJ Ævl - Bjørnholt og Co.)

-----------
(Kvantekørsel)
Nå, så noget politik, den der med "Du må kun gøre det der er absolut nødvendigt for at redde dit liv"
og "alt hvad du gør skal gøres på en måde der er værst muligt for dig selv"!

Menneskeheden er i live endnu, og det i en tidsalder hvor alle med en pc og et mikroskop
tilsluttet via en USB port har et mere avanceret biologisk våben laboratorie end Sovjet Unionen!

Det er fuldstændig noget svineri at være programmeret til at påvirke på en måde som gør skade på mig,
for at redde hvad har vist sig at være en stor flok selvcentrede modbydelige umenneskelige røvhuller!

Dvs. stoppe nogle ødelagte mennesker fra at udrydde menneskeheden,(og jeg må gerne, andre må ikke)
for at redde mit eget værdifulde selv!

"Du må kun gøre det der er absolut nødvendigt for at redde dit liv"
"alt hvad du gør skal gøres på en måde der er værst muligt for dig selv"

Er i addition til DJ Ævl´s og Bjørnholts selvcentrede,modbydelige
perverserier, dvs. at styre ofre ud til dem og andre som dem!

plus selvfølgelig "gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
og "gør det der er bedst for Danmark" hvorefter at DJ Ævl
sætter lighedstegn mellem DF(politisk parti) og Danmark!
Ved at fortælle historie efter historie om Danmark (feks noget om Dybbøl mølle)
hvor DF og Danmark skiftevis bliver brugt til at identificere Danmark og Danskere!

Nå, men under alle omstændigheder har der været nogle skeløjede TV kvinder!
Så medierne er blevet straffet for at gøre grin med Profeten og Kristus!

Det er efterhånden fri!

Men det er modbydeligt at sidde og få sit liv ødelagt, af programmering hver gang man gør noget
der er bedst for pædofil sadisterne som man er programmeret til!(men på den anden side)

De dør selvfølgelig alle sammen i et split sekund, når jeg bryder DJ Ævl´s og Bjørnholts lort væk!

"gør noget for folks religion"
har så ført til konstruktionen af Helvede, og jordskælv på Haiti!
Og så alle religioners eksistens!(og det er ikke et tids paradoks, det er kvante mekanik)!
ligesom universet selv(kop og sådan, en lang historie)

Jordskælv på Haiti, samme som med folk der bliver klemt til venstre, skeler til venstre!
påvirkning af indivuduelle atomer, enten i neurons så de sender de signaler som jeg/min brainstem vil have,
eller et par kilometer under planetens overflade under enormt tryk! skub til nogle atomer og dem ved siden af bevæger sig!
En lavine af bevægelser dvs. jordskælv!(det var pga. tortur programmering!) Min brainstem vil have ram på nogle røvhuller,
(plus den med religion) det er alt tortur programmeringen, en fjende man ikke har kunne få fat på! Og så det tortur som Vodoo
gør med Tetrado toxin!

Sane
Peter
--