MS Windows
briani 27239
Både Win7 32 bit og 64 bit
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 27-07-10 13:23

Kan det lade sig gøre at installere Win 7 som både 32 og 64 bit med
valg af version ved start op ?

Begrundelse: Min Mobil telefon og Videokamera software laver ikke 64 bit
driver..

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-07-10 15:03

Ja, du kan installere dem på hver sin partition. Du kan så vælge i
boot menuen.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 28-07-10 13:15

Den bootmenu er det en der bliver automatisk oprettet - eller skal jeg
ind og gøre noget manuelt ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-07-10 13:29

Den 28-07-2010 14:14, Steen Mikkelsen skrev:
> Den bootmenu er det en der bliver automatisk oprettet -
> eller skal jeg ind og gøre noget manuelt ?

Den oprettes automatisk, når du installerer styresystem
nummer to.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet