Den her må være til Hr. Lind
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-07-10 17:44

Fra : Morten Lind

Dato : 28-07-10 02:56

> <http://www.macworld.com/article/152952/2010/07/mac_pro.html>
>
> "12 CPU cores"
>
> /thomas

Tak - jeg læste den igår )

Egentlig ikke speciel dyr, hvis prisen holder.

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 28-07-10 21:47

thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:

> <http://www.macworld.com/article/152952/2010/07/mac_pro.html>
>
> "12 CPU cores"

Med HyperThreading! Han kan varme naboen op også :D

Fra : Morten Lind

Dato : 29-07-10 01:26

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100724 <nospam0002+20100724@gmail.com> wrote:

> Med HyperThreading! Han kan varme naboen op også :D

Ja, det bliver fuglene, vildkattene, rævene og mosegrisene sikkert glade
for, men mon ikke valget bliver en 27" iMac, i7?

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-07-10 09:01

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Ja, det bliver fuglene, vildkattene, rævene og mosegrisene sikkert glade
> for, men mon ikke valget bliver en 27" iMac, i7?

Jeg tror naturligvis du personligt er ansvarlig for en pæn del af den
globale opvarming

Få nu en skærm der er bred nok til mine indlæg

Fra : Morten Lind

Dato : 29-07-10 13:18

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100729 <nospam0002+20100729@gmail.com> wrote:

> Jeg tror naturligvis du personligt er ansvarlig for en pæn del af den
> globale opvarming

Ikke en skid...men jeg stiller da gerne op som mobbeoffer for Jeres
dårlige samvittighed

> Få nu en skærm der er bred nok til mine indlæg

Den er bred nok - og du /har/ jo fikset detaillen

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-07-10 13:29

> Ikke en skid...men jeg stiller da gerne op som mobbeoffer for Jeres
> dårlige samvittighed

Har du ikke engang fået noget varme for dine 30 af de lange?

Du er da blevet snydt ud over det sædvanlige

> Den er bred nok - og du /har/ jo fikset detaillen

Det kommer nok igen. Computere har deres eget liv, og Emacs i
særdeleshed!

Fra : Morten Lind

Dato : 29-07-10 15:11

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100729 <nospam0002+20100729@gmail.com> wrote:

> Har du ikke engang fået noget varme for dine 30 af de lange?

Jo da - dyrene, instrumenterne, computerne og jeg har gennemsnitligt
holdt 22 grader hele vinteren i et uisoleret kolonihavehus

> Du er da blevet snydt ud over det sædvanlige

Næeh...ting koster mønt, som du ved...

> Det kommer nok igen. Computere har deres eget liv, og Emacs i
> særdeleshed!

OK(?) det har bonderøve som jeg jo ikke forstand på

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-07-10 15:17

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Jo da - dyrene, instrumenterne, computerne og jeg har gennemsnitligt
> holdt 22 grader hele vinteren i et uisoleret kolonihavehus

Prøv du at regne lidt på hvad det kostede at løfte fra 20 til 22 grader
og tud.

> Næeh...ting koster mønt, som du ved...

Jooo... Men det er meget almindeligt at byboere der flytter på landet i
gamle huse bliver klogere og fattigere. Jeg kan så forstå at den fase er
du også nået til.

> OK(?) det har bonderøve som jeg jo ikke forstand på

Du kan da ikke være bonderøv hvis der ikke er en mark indenfor miles
omkreds.