Smadrer en exhange konto min adressebog ??
Fra : jagge

Dato : 27-07-10 15:43

Hey

Jeg har for LANG tid siden prøvet at installere en exchange konto i
mail, men stoppede igen da det så ud til at den ville tvangsovertage min
adressebog og kalender med "exchange informationerne". Jeg droppede det
derfor da jeg var/er nervøs for at få overskrevet min omfangsrige
adressebog.

jeg har dog brug for at oprette min exchange konto på den maskine igen
og vil derfor høre om dette er en reel risiko ?

Jeg er på en system 10.5.8 maskine.

MVH

Jakob

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 18-08-10 11:45

> [...]
> adressebog og kalender med "exchange informationerne". Jeg droppede det
> derfor da jeg var/er nervøs for at få overskrevet min omfangsrige

Vær ikke nervøs, tag en sikkerhedskopi. Gøres fra Arkiv-menuen i
Adressebog.
Exchange-understøttelse er blevet bedre i 10.6

Fra : Flemming Rubini

Dato : 19-08-10 07:28

Jens Rasmussen <fimano@gmail.com> wrote:

> Vær ikke nervøs, tag en sikkerhedskopi. Gøres fra Arkiv-menuen i
> Adressebog.
> Exchange-understøttelse er blevet bedre i 10.6

Man skal vel også vide hvad vej der skal synkroniseres? Hos mig skulle
jeg tage stilling til om det var telefonen der bestemte eller google.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini