HTC og bluetooth
Fra : emjeppesen

Dato : 26-07-10 20:17

Hvad er hemmeligheden med at få HTC Legend og HTC Desire til at
kommunikere med bluetooth på win7 64-bit maskiner?

Jeg kan ikke få dem til at arbejde sammen.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 27-07-10 10:27

emjeppesen skrev:
> [...]
> kommunikere med bluetooth på win7 64-bit maskiner?
>
> Jeg kan ikke få dem til at arbejde sammen.

På en 32 bits med HTC sync install. sker det let og helt efter
bogen med Desire: Gør den søgbar og søg fra pc

Fra : emjeppesen

Dato : 27-07-10 16:08

Ole Larsen skrev:

>På en 32 bits med HTC sync install
Tjah, jeg har installeret HTC sync, men den ser noget inaktivt ud.

> sker det let og helt efter
>bogen med Desire: Gør den søgbar og søg fra pc

Jeg har gjort "lige efter bogen", synes jeg.
Desire er også dukket op under bluetoothenheder på min PC og min PC er
dukket op på HTC.
Alligevel mislykkes alle forsøg på at sende.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : cykelsmeden

Dato : 27-07-10 18:13

Den 27-07-2010 17:07, emjeppesen skrev:
> Jeg har gjort "lige efter bogen", synes jeg.
> Desire er også dukket op under bluetoothenheder på min PC og min PC er
> dukket op på HTC.
> Alligevel mislykkes alle forsøg på at sende.
jeg forstår det er fra HTC til W7?

Har du ret til at skrive i det valgte dir?
Har drillet mig med andre BTenheder. W7 er meget restriktiv ;(

finn

Fra : emjeppesen

Dato : 27-07-10 21:31

cykelsmeden skrev:

>jeg forstår det er fra HTC til W7?

Begge veje

>Har du ret til at skrive i det valgte dir?

Den forstod jeg ikke.

>Har drillet mig med andre BTenheder. W7 er meget restriktiv ;(

shit...!

Jeg har opivet at få hul igennem af den vej.

Hilsen emj

--

lamaguf.dk

Fra : cykelsmeden

Dato : 27-07-10 23:46

Den 27-07-2010 22:31, emjeppesen skrev:
> Den forstod jeg ikke.

i btopsætningen angives en mappe hvor de oploadede filer lægges.
Her skal du have skriverettigheder. Det kan jeg eksempelvis ikke i
Dokumenter\my music - her har jeg ikke selv ret til at skrive.

finn

Fra : Mendoza

Dato : 28-07-10 09:14

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen
> [...]
> kommunikere med bluetooth på win7 64-bit maskiner?
>
> Jeg kan ikke få dem til at arbejde sammen.

Det kan ikke lade sig gøre i øjeblikket. Brug USB.

Fra : Mogens

Dato : 28-07-10 10:17

Den 28-07-2010 10:13, Mendoza skrev:

> "emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Det kan ikke lade sig gøre i øjeblikket. Brug USB.

Det er ikke sikkert af du kan finde ud af det, men der andre der kan.
Jeg bruger da blåtand under W7 x64 og kan da fint flytte filer frem og
tilbage til min Desire.

Mogens

Fra : Mendoza

Dato : 28-07-10 10:22

"Mogens" <willemoesgadefjernes@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er ikke sikkert af du kan finde ud af det, men der andre der kan.
> Jeg bruger da blåtand under W7 x64 og kan da fint flytte filer frem og
> tilbage til min Desire.
>
> Mogens

Super... hvordan?

Fra : Mogens

Dato : 28-07-10 10:56

Den 28-07-2010 11:21, Mendoza skrev:

> "Mogens" <willemoesgadefjernes@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Super... hvordan?

Jeg har en Trust micro USB dongle (16008)
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=16008&sp=all&pid=703608
og med den driver virker det.
Bluesoleil virker også
http://www.bluesoleil.com/download/Detail.aspx?TID=26 men den koster
desværre $ 28. Den kan prøves gratis.

Mogens

Fra : Mendoza

Dato : 28-07-10 11:04

> Jeg har en Trust micro USB dongle (16008)
> [...]

Er det via HTC sync?

Når jeg tilslutter via BT, ser min Desire mib PC som et headset....

Fra : Mogens

Dato : 28-07-10 14:57

Den 28-07-2010 12:03, Mendoza skrev:

> "Mogens" <willemoesgadefjernes@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Er det via HTC sync?
>
> Når jeg tilslutter via BT, ser min Desire mib PC som et headset....

Nej, det er alm. overførelse.

Mogens

Fra : emjeppesen

Dato : 28-07-10 19:49

Mogens skrev:

>Det er ikke sikkert af du kan finde ud af det, men der andre der kan.
>Jeg bruger da blåtand under W7 x64 og kan da fint flytte filer frem og
>tilbage til min Desire.

Nu tog jeg min bluetoothdongle og smed den i en gammel XP maskine og
der var ingen problemer med at overføre filer mellem XP og Desire, så
det må være win7, der er problembarnet.

Hilsen emj

--

lamaguf.dk