Kontakter fra Nokia 6220 Classic til HTC D~
Fra : Erik Poulsen

Dato : 26-07-10 12:06

Hejsa

Hvordan får jeg mine kontakter fra min gamle Nokia 6220 Classic til min nye
HTC Desire?

På forhånd tak
Erik

Fra : Jakob Griffel

Dato : 26-07-10 18:11

> Hvordan får jeg mine kontakter fra min gamle Nokia 6220 Classic til min
> nye HTC Desire?

Hvad med www.360.com? Det tidligere ZYB...
Der kan du synkronisere dine kontakter og så gøre det samme med den nye
telefon bagefter.

--
Hilsen Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-10 19:39

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad med www.360.com? Det tidligere ZYB...
> Der kan du synkronisere dine kontakter og så gøre det samme med den nye
> [...]

Hej.

Nej det kan man så ikke - (desværre)
Vodafone360 understøtter ikke Android styresystemer endnu. Har prøvet med en
Legend..

Claus

Fra : Jakob Griffel

Dato : 27-07-10 14:16

> Nej det kan man så ikke - (desværre)
> Vodafone360 understøtter ikke Android styresystemer endnu. Har prøvet med
> en Legend..

Hmm... Øv, det vidste jeg ikke. Har lige bestilt en Legend, så jeg lytter
lige med på tråden. Jeg har en SE W902 nu, så jeg får samme problem.

--
Hilsen Jakob

Fra : Hauge

Dato : 27-07-10 14:28

Jakob Griffel skrev:
> Hmm... Øv, det vidste jeg ikke. Har lige bestilt en Legend, så jeg lytter
> lige med på tråden. Jeg har en SE W902 nu, så jeg får samme problem.

Da jeg skulle have mine SE-kontakter over i min Magic, tog jeg en backup
via SE's eget backupprogram, og omdøbte den fil som programmet lavede,
til .rar.

Den fil pakkede jeg ud med WinRAR, og deri lå en backup.vcf-fil, den
kopierede jeg over på SD-kortet til min Magic, og indlæste den i
"kontakter" i selve Android'en.. Det virkede.

Mon ikke det gør det i de fleste Android-baserede foner?!

Om det virker tilsvarende fra en Nokia-fon, det tør jeg ikke svare på,
men det er da værd at prøve for dem der har brug for det.

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 29-07-10 15:00

Hauge skrev:
> Mon ikke det gør det i de fleste Android-baserede foner?!

Nå men det gjorde det sikkert ikke, det var nok for svært.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-10 19:43

"Erik Poulsen" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hejsa
>
> Hvordan får jeg mine kontakter fra min gamle Nokia 6220 Classic til min
> nye HTC Desire?
>
> På forhånd tak
> Erik

Hej.

Jeg gjorde det at jeg tastede alle mine kontakter ind i min Gmail konto
under kontaktpersoner. Herefter synkroniserede min HTC Legend automatisk med
min google konto ved første opstart.

Men det kræver jo selvfølgelig at du har en google konto...

Claus

Fra : Søren

Dato : 26-07-10 20:02

On 26-07-2010 20:42, CMP wrote:
> Jeg gjorde det at jeg tastede alle mine kontakter ind i min Gmail konto
> under kontaktpersoner.

Jeg brugte Nokia pc suite til at synkronisere med outlook express, og
eksporterede så til csv fil, som jeg så importerede i min gmail konto.

> Herefter synkroniserede min HTC Legend automatisk med
> min google konto ved første opstart.

nemlig

> Men det kræver jo selvfølgelig at du har en google konto...

præcis

--
Søren

Fra : Erik Poulsen

Dato : 27-07-10 08:48

> Jeg brugte Nokia pc suite til at synkronisere med outlook express, og
> eksporterede så til csv fil, som jeg så importerede i min gmail konto.

Jeg kan ikke se hvor jeg kan importere.csv filen i min gmail. Hvordan gør
jeg?

På forhånd tak
Erik

Fra : Søren

Dato : 27-07-10 15:10

On 27-07-2010 09:47, Erik Poulsen wrote:
> Jeg kan ikke se hvor jeg kan importere.csv filen i min gmail. Hvordan gør
> jeg?

Du skal først ind under Contacts og derefter skulle der gerne være et
Import link øverst til højre. Der kan i øvrigt godt være et problem med
den eksport en dansk outlook express laver, da gmail ikke forstår de
danske feltnavne.

(Jeg kører gmail på engelsk, så jeg ved ikke lige hvad de forskellige
menupunkter hedder på dansk)

--
Søren

Fra : Erik Poulsen

Dato : 27-07-10 13:54

> Hvordan får jeg mine kontakter fra min gamle Nokia 6220 Classic til min
> nye
> HTC Desire?

Er det også muligt,at få flyttet mu kalender over fra Nokia 6220 Classic
til HTC Desire?

/Erik