MS Windows
briani 27239
iso-mount
Fra : Vidal

Dato : 26-07-10 19:18

Er der nogen, der kender et gratis program til at mounte
en isofil?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 26-07-10 19:24

On Mon, 26 Jul 2010 20:18:01 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Er der nogen, der kender et gratis program til at mounte
>en isofil?

Jeg bruger winimage, der er en mounter med i den nyeste udgave.
http://www.winimage.com/winimage.htm

/Hans

Fra : Kim2000

Dato : 26-07-10 19:59

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Er der nogen, der kender et gratis program til at mounte
> en isofil?

Daemon Tools og der findes ikke andre der er noget værd

http://programmer.downloadcentral.dk/?DAEMONToolsLite/Udvidelser/Tweaks/2072

Fra : Ivar

Dato : 27-07-10 21:37

Kim2000 skrev:

> Daemon Tools og der findes ikke andre der er noget værd

Hvad mener du der galt med de andre programmer som nævnes her
i tråden?

Ivar Magnusson

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-07-10 21:41

Ivar skrev:

>Hvad mener du der galt med de andre programmer som nævnes her
>i tråden?

At han ikke kan finde ud af at bruge dem.

Fra : Kim2000

Dato : 28-07-10 11:23

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> At han ikke kan finde ud af at bruge dem.

Nærmere at jeg prøvede Daemon tools først og er tilfreds, så er der ingen
grund til at oveveje alternativer. (så I slet ikke smily´en).

Fra : Ivar

Dato : 28-07-10 12:39

Kim2000 skrev:

> Nærmere at jeg prøvede Daemon tools først og er tilfreds, så er der ingen
> grund til at oveveje alternativer.

Du udtalte dig altså uden nogen viden overhovdet om alternative disk
emuluerings programmer.
Udtaler du dig ofte så kategorisk uden nogen reel viden?

> (så I slet ikke smily´en).

Jo, det var en glad smily, så man må forvente at du er glad for
at fundet det bedste.

Ivar Magnusson

Fra : Kim2000

Dato : 28-07-10 13:46

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Du udtalte dig altså uden nogen viden overhovdet om alternative disk
> emuluerings programmer.
> Udtaler du dig ofte så kategorisk uden nogen reel viden?

Hidser du dig altid op over småting?

> Jo, det var en glad smily, så man må forvente at du er glad for
> at fundet det bedste.

....efter min smag ja.

Fra : Ivar

Dato : 29-07-10 21:59

Kim2000 skrev:

> Hidser du dig altid op over småting?

Der spørges her gruppen for at få hjælp. Du udtaler dig som om
du har prøvet en masse, hvilket du ikke har. Du vildleder fremfor
at vejlede.

Fra : Kim2000

Dato : 29-07-10 23:48

> Der spørges her gruppen for at få hjælp. Du udtaler dig som om
> du har prøvet en masse, hvilket du ikke har. Du vildleder fremfor
> at vejlede.

Så vidt jeg kunne se er Vidal godt tilfreds. Jeg synes du skal finde noget
andet og hidse dig op over.

Fra : Jesper Lund

Dato : 26-07-10 20:29

Vidal wrote:

> Er der nogen, der kender et gratis program til at mounte en isofil?

Virtual Clonedrive er en tredje mulighed
<http://www.slysoft.com/da/virtual-clonedrive.html>

--
Jesper Lund

Fra : cykelsmeden

Dato : 26-07-10 21:10

www.isodisk.com

Fra : Vidal

Dato : 27-07-10 13:11

Den 26-07-2010 20:18, Vidal skrev:
> Er der nogen, der kender et gratis program til at mounte
> en isofil?

Tak for hjælp.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Lyrik

Dato : 27-07-10 18:53

On 26 Jul., 21:28, Jesper Lund <use...@jesperlund.com> wrote:

> Virtual Clonedrive er en tredje mulighed
> <http://www.slysoft.com/da/virtual-clonedrive.html>
Det er også mit bud.

Jens

Fra : lom k

Dato : 28-07-10 08:46

Vidal wrote:

> Er der nogen, der kender et gratis program til at mounte
> en isofil?

magic iso, så nemt at det kunne være løgn