MS Windows
briani 27239
No-nonsense imageprogram
Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-07-10 18:11

I forbindelse med nyinstallation af Windows 7 Home vil jeg lave et
image, når jeg er færdig med at sætte Windows op og installere basale
programmer.

Jeg har før forsøgt at lave et image, men det har været for langhåret.
Der var alt for mange ting jeg skulle tage stilling til; om dit og dat
skulle med o.s.v.

Jeg søger et simpelt program der kan tage et spejlbillede af min
basale Windows-installation, så jeg - i påkommende tilfælde - blot kan
sætte skiven i og trykke på en knap, så maskinen er køreklar med de
grundlæggende ting.

Helst gratis, men shareware til en fornuftig pris er også OK.

Fra : Jack

Dato : 26-07-10 19:38

"Kurt Hansen" <kurt@defekt.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> grundlæggende ting.
>
> Helst gratis, men shareware til en fornuftig pris er også OK.

Ghost kr. 500
Billigt for at slippe for al besværet

Fra : Ole C

Dato : 26-07-10 19:46

Kurt Hansen skrev blandt andet:

> [...]
> grundlæggende ting.
>
> Helst gratis, men shareware til en fornuftig pris er også OK.

Der er mange gratis at vælge imellem.
Macrium kunne være et bud:
http://www.it-artikler.dk/2009/07/26/fuld-backup-af-din-harddisk/
- og her er et par andre: http://www.easeus.com/disk-copy/
- og endnu et: http://www.runtime.org/driveimage-xml.htm
etc.

Ingen af dem burde være svære at bruge....

--
vh
Ole C