iPhone hvid skærm efter opstart
Fra : J.K.Arning

Dato : 26-07-10 18:43

Min iPhone opfører sig besynderligt.

Når jeg starter telefonen kommer apple logoet frem .. telefonen booter
op og i det øjeblik den kommer ind på "skrivebordet" bliver skærmen
helt hvid, jeg kan intet se på den.

Pinkoden er slået fra så telefonen starter op uden at jeg skal indtaste den.

Telefonen er gendannet som ny flere gange på min egen Mac og på
kærestens Mac hvor den aldrig tidligere har været tilsluttet.

Det er en gang lykkedes efter gendannelse at komme ind på home
screen/skrivebord om i vil, men første gang jeg synkroniserede gik
skærmen i hvidt igen.

Nogle gode ideer?

Jeg tænkte selv på et løst kabel til LCD men hvordan kan den så
fejlfrit vise æble logoet under boot?

Der er tale om en 3GS med IOS 4.01

--
"We don't spend a lot of energy on old technology"

Steve Jobs om Flash

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-07-10 19:50

J.K.Arning <jesper.arning@gmail.com> wrote:

> [...]
> skærmen i hvidt igen.
>
> Nogle gode ideer?
>
> Jeg tænkte selv på et løst kabel til LCD men hvordan kan den så

Hvis en gendannelse uden restore af backup ikke fixer problemet så er
den syg ... retur med lortet :)

/thomas