Araber dømt for voldtægt af israeler
Fra : P.N.

Dato : 25-07-10 09:51

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/07/21/150133.htm

Nu er det voldtægt hvis du ikke er Jøde,

Fra : Lyrik

Dato : 25-07-10 03:10

On 25 Jul., 10:50, "P.N." <p...@get2net.dk> wrote:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/07/21/150133.htm
>
> Nu er det voldtægt hvis du ikke er Jøde,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg har kommenteret det i Kristeligt dagblad for flere dage siden.:
http://www.kristeligt-dagblad.dk/laeserdebat/traad/216094&post_id=228582#post_228582

Og nu også i dag!

jens

Fra : Nicky

Dato : 25-07-10 11:51

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Jeg har kommenteret det i Kristeligt dagblad for flere dage siden.:
> [...]

Dine visioner om nul sex før ægteskabet er jo ganske enkelt absurd.

Fra : Lyrik

Dato : 25-07-10 05:14

On 25 Jul., 12:50, "Nicky" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:

> Dine visioner om nul sex før ægteskabet er jo ganske enkelt absurd.

,,,,,,,,,,,,
Før i tiden var forlovelsesringen starten på samliv. Det kunne gerne
genoptages. Sexoholikerne lukker øjnene for udbredelsen af
kønssygdomme. Det er ligesom ikke populært at se det som et problem!
Ligesom alkoholikerne lukker øjnene for de organskader de pådrager
sig. Disse er minimale i sammenligning med sex-skaderne!

Hvis sandheden skal ses i øjnene, så medfører bollefesten i ungdommen
klamydia og barnløshed i lange baner. Ud over skuffelser over at blive
brugt og kasseret. Aidsudbredelsen hænger direkte sammen med
promiskuiteten. Skal der styr på det, så skal man stramme op på de
sexuelle udskejelser, uansét at det forekommmer absurd at holde igen
på den front!

Hvis man ikke vækker lysten til sex så sover den! Det der er problemet
er, at alle medier prøver at vække sexlysten, ved at vrøvle om sex
uafladeligt! Kun at fremhæve de positive sider og bagatellisere de
negative sider. Lad mig så som den første fremhæve de negative sider:

Når man vækker sexlysten med pornofilm, billeder og slibrig snak, så
starter man en sexoholiker op!
Onani og massageapparater er med til at starte afhængighed op. Uden
disse ting kan lysten sove smukt til forlovelsen vækker den.
Efter sex er man beskidt hele dagen uanset hvor meget man vasker sig
og man stinker af rådden fisk!
Sex til højre og venstre medfører en masse udveksling af bakterier.
Klamydia er hot for tiden! Aids breder sig blandt ældre.
Sikker sex er en fantasi som ikke holder i kampens hede! Eneste sikker
sex er at give trangen lov til at sove når partneren mangler.

Sex er kødets lyst som ikke skal opdyrkes. Folk der bestyrer
sexbrevkasser er ofte ukontrollable sexoholikere eller tidligere
prostituerede. Lyt ikke til dem.
Musik til unge er hele tiden hidsende og opfordrer til ukontrollable
handlinger. Afslappende musik til teenagere er en by i Rusland. De er
unge og lækre i de ældres øjne; de er nye sexualpartnere. De skal
ophidses til sex i utide til deres egen ruin!

Jens

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-07-10 14:47

On Sun, 25 Jul 2010 04:13:48 -0700 (PDT), Lyrik wrote:

> [...]
> unge og lækre i de ældres øjne; de er nye sexualpartnere. De skal
> ophidses til sex i utide til deres egen ruin!

Sjældent har jeg læst et SÅ tåbeligt og uvidende indlæg.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-07-10 19:00

On Sun, 25 Jul 2010 15:46:50 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Sjældent har jeg læst et SÅ tåbeligt og uvidende indlæg.

Ja, fornøjelses sex er en af tilværelsens gratis glæder og kun fjolser
undlader kondombrug når tvivl om partnerens sundhed

Min norske kone i Zambia sagde "Prøv at begrænse sex med
blaffer-prostituerede til et knald" og hun vidste at gummi var
naturlig sag for mig. Ti år senere blev AIDS kendte som udbredt i
netop den del af Afrika så jeg er glad for at jeg aldrig har haft
overtro om at med komdon er det som at spille klaver med vanter på.
Få kan reelt mærke om den nanometertykke gummimembran flyder i
glidemiddel mellem de to slimhinder
Er pigen tør og spænder eller manden har infektion så er det lidt
problem i kondom, ellers ikke.

Fra : Kim2000

Dato : 25-07-10 10:30

"P.N." <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/07/21/150133.htm
>

> Nu er det voldtægt hvis du ikke er Jøde,

Læste du artiklen? Så ville du nå frem til det ikke handlede om at han var
araber.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-07-10 22:26

Kim2000 wrote:
> "P.N." <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Læste du artiklen? Så ville du nå frem til det ikke handlede om at
> han var araber.

Det handlede netop om, at han var araber i stedet for jøde, som han
havde sagt. Læste du artiklen?

Fra : Peter K

Dato : 27-07-10 23:58

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> wrote in message

> Det handlede netop om, at han var araber i stedet for jøde, som han havde
> sagt. Læste du artiklen?

I hans specifikke sag, ja, det handlede om at han var araber. Men i
helheden, handlede artiklen om at man ikke må "snyde" sig til sex i Israel,
ved fx at sige man er jøde når man er araber - eller at sige man er
politiker når man ikke er (eller var det omvendt?), og man må sikkert heller
ikke sige man er pilot hvis man ikke er, eller at man er blikkenslager,
eller nogetsomhelst andet som er usandt hvis det har med hensigt at skaffe
sig sex med en kvinde. Så har man nemlig voldtaget kvinden. "Men du sadge jo
du var pilot! Nu ringer jeg til politiet!". Latterligt.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 14:58

Peter K wrote:
> [...]
> har med hensigt at skaffe sig sex med en kvinde. Så har man nemlig
> voldtaget kvinden. "Men du sadge jo du var pilot! Nu ringer jeg til

Jo - jeg synes blot ikke 'latterligt' helt dækker, når den arabiske mand
skal tilbringe halvandet år i fængsel for at have sex med kvinden, der
efter nogle minutters samtale med ham piskede ind i den nærmeste bygning
og kneppede løs. Det er et klokkerent overgreb på manden, og en jødisk
mand, der gjort noget lignende med en arabisk kvinde ville naturligvis
aldrig blive stillet for en dommer.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 15:01

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i
meddelelsen

> [...]
> kneppede løs. Det er et klokkerent overgreb på
> manden, og en jødisk mand, der gjort noget
> lignende med en arabisk kvinde ville naturligvis

Det er som sædvanlig fuldkommen mageløst som
Israel ter sig - også i denne sag. Det er jo en
katastrofe for enhver retsbevidsthed og vækker
minder om datidens nazistiske måde at "manipulere
med sandheden" på. Hvis en person dengang havde
entereret med en nazist og derpå havde sagt at han
var jøde, ville han være blevet skudt
omgående -uden pardon. Men nogle i Israel har nok
stået i lære hos mestrene fra dengang!

Fra : Nicky

Dato : 29-07-10 09:19

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> [...]
> ville han være blevet skudt omgående -uden pardon. Men nogle i Israel har
> nok stået i lære hos mestrene fra dengang!

Det var da en ualmindeligt vederstyggelig kommentar, stalinist.

Uforståeligt at du af alle personer rider med på den anti-semit...
anti-zionistiske bølge.

Hvad sker der for dig?

Fra : Patruljen

Dato : 29-07-10 09:44

On 29 Jul., 17:06, "Nicky" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:

> Hvor har gjort det?

Jeg erindrer ikke dit efternavn, men jeg erindrer, at det var et
jødisk navn. Hvis du er af jødisk opridelse, så er du formentlig
ligeså meget et offer for de imaginære - antisemitiske bølger - som
alle andre jøder. Antisemitisme betyder netop, at der ikke
distingveres eller forskelsbehandles mellem jøder. Mænd, kvinder,
børn, ældre og handicappede - højreorienterede eller
venstreorienterede: En antisemit hader dem alle.

> Jeg gik i rette med Arne, fordi jeg forventer mere af en mand af hans
> format.

Du er ikke i en position, hvor du kan afkræve nogen - for noget. Dine
ubegrundede anklager er uvederhæftige, skammelige og perfide.

> Sagtens, men ville det ændre noget? Næ.-

Nå - ja. Det er da helt rationelt og logisk. Du fortæller først, at du
kan aflevere så mange eksempler på eklatante fejltagelser fra min
side, at du bliver så forvirret, at du ikke ved, hvor du skal begynde.
Derefter tilbringer du 6 indlæg med at krybe udenom. For tilsidst at
erklære, at du er så telepatisk at du ved, hvordan jeg vil reagere.

Nuvel. Er du sikker på, at du er helt rask?

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 16:15

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og kneppede løs. Det er et klokkerent overgreb på manden, og en jødisk
> mand, der gjort noget lignende med en arabisk kvinde ville naturligvis

Der er tidligere faldet dom efter samme lov i Israel, hvor manden var jøde.

Det varf da en voldsomt racistisk holdning at medlemskab af en etnisk gruppe
skulle give en immunitet over for loven.

Luskesex er iøvrigt også ulovligt i DK, der skal bare lidt mere til for at
der falder dom.

Fra : P.N.

Dato : 28-07-10 16:52

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn*mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gruppe skulle give en immunitet over for loven.
>
> Luskesex er iøvrigt også ulovligt i DK, der skal bare lidt mere til for at

Ja hvis du sniger díg oven på konen medens hun sover, men ikke hvis du
bilder hende at du er ortodoks det ene eller andet.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 16:56

Carl Alex Friis Nielsen wrote:
> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Der er tidligere faldet dom efter samme lov i Israel, hvor manden var
> jøde.

"Snød" han en araber?

> Det varf da en voldsomt racistisk holdning at medlemskab af en etnisk
> gruppe skulle give en immunitet over for loven.

Præcis.

> Luskesex er iøvrigt også ulovligt i DK, der skal bare lidt mere til
> for at der falder dom.

Luskesex er noget helt andet makker.

Fra : Patruljen

Dato : 29-07-10 09:02

Fra : Nicky

Dato : 29-07-10 16:07

Fra : .

Dato : 28-07-10 08:38

On 28 Jul., 16:01, "ahw" <nix> wrote:
> [...]
> entereret med en nazist og derpå havde sagt at han
> var jøde, ville han være blevet skudt
> omgående -uden pardon. Men nogle i Israel har nok

Ja. Det er en tragedie. Og der er grund til at have den triste smiley
på -

Hvis nogen skulle have lært noget, var det måske israelerne. Men end
ikke de kan magte at indføre et modsvar til højrefacismen. Istedet gør
man bare noget nær - same thing - mod nogle svagere. Det er en
tragedie at overvære.

Tænk hvis vores lovgivning var sådan, at medmindre du var kristen og
kunne gifte dig i en dansk kirke - så måtte du rejse til udlandet som
herboende statsborger for at blive gift. End ikke de sorte præster --
præstefætrene - ville kunne slippe helskindet fra, at agitere for
noget tilsvarende uden anklager om nedrig racisme & diskriminering
mellem folk af forskellig religiøs overbevisning og etnisk oprindelse.
Men - de zionistiske højrefascistoide israelere ikke bare agiterer for
den type forskelbehandling i deres forholdsvis nye hjemland. Næe -
nej: Man har indført det forlængst -

Den racisme der trives og plejes i zionistiske og højrerabiate kredse
i Israel medfører adskillige forhold, som kun kan relateres til
30èrnes Tyskland eller regimet i Sydafrika - apartheid. Og den
medfører bizare konsekvenser. Bl.andet disse ægteskabslove, som reelt
kun kan sammenlignes med Nurnberglovene.

Vores lokale højre-rabiate klager regelmæssigt om arrangerede
ægteskaber, som noget der tilhører middelalderen. Sagen er at dette
også er udbredt i religiøse kredse Israel, men dette generer ikke de
samme mennesker synderligt. Vi hører også mange indvendinger om
manglende kvinderettigheder blandt muslimer. Vi hører tilgengæld ikke
så meget som et suk fra de samme højrerabiate, når det drejer sig om
jødiske kvinders rettigheder. Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt
så godt:

Gittis ægteskab blev arrangeret af parrets forældre på samme måde som
de fleste andre ægteskaber i de mere religiøse jødiske kredse i
Israel. Parret havde dårlig nok talt sammen, før forældrene gav
håndtryk, og kort tid efter vielsen vidste Gitti, at der ikke ville
komme nogen stor kærlighedshistorie ud af det arrangerede ægteskab.

Hun fremsatte et forslag til en slags ægteskabspagt til sin mand.

– Jeg dropper et krav om skilsmisse, hvis du til gengæld lader være
med at blande dig i, hvad jeg foretager mig uden for husets vægge,
sagde hun til sin mand.

Af frygt for at blive skilt og dermed også stemplet af det ortodokse
samfund accepterede Gittis mand aftalen. Derfor har Gitti i dag
arbejde som massøse i et af Jerusalems førende helsecentre – stik mod
de normer, det ortodokse samfund pålægger sine kvinder. Gittis mand
kender ikke noget som helst til sin kones arbejde og vil ifølge Gitti
heller ikke komme til det, da det vil koste hende den lille verden af
frihed, hun har skabt i skyggen af et kærlighedsløst ægteskab.

Set i forhold til andre ortodokse kvinder er Gitti heldig. Kærlighed
eller ej. I det mindste har hun et privatliv. Det er langt fra alle
ortodokse jødiske kvinder, der har det som Gitti. Ifølge jødisk lov er
det ikke altid let at lade sig skille som kvinde. En skilsmisse kræver
mandens accept, en såkaldt get, også selvom han tæver, voldtager,
undertrykker sin kone eller er hende utro

Dømt til ægteskab: http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/52778:Udland--Doemt-til-aegteskab?all=1

Fra : P.N.

Dato : 28-07-10 16:53

"." <Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
On 28 Jul., 16:01, "ahw" <nix> wrote:
> [...]

> Jeg dropper et krav om skilsmisse, hvis du til gengæld lader være
>med at blande dig i, hvad jeg foretager mig uden for husets vægge,

Interessant indlæg.!

Fra : Patruljen

Dato : 29-07-10 03:06

On 29 Jul., 10:18, "Nicky" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:

> Det var da en ualmindeligt vederstyggelig kommentar, stalinist.
>
> Uforståeligt at du af alle personer rider med på den anti-semit...
> anti-zionistiske bølge.
>
> Hvad sker der for dig?

Åh - ja.

Et tudsegammelt retorisk trick: "Kampen over i fjendens lejr." I dette
tilfælde: anklag modparten for antisemitisme.

Det er ynkeligt at overvære, at kritik af forbrydelser mod
menneskerettigheder og apartheid lignende tilstande søges ignoreret
til fordel for ubegrundede anklager om antisemitisme.

Sangen går: - Når I har indvendinger mod forbrydelser mod
menneskerettigheder, brud på international lovgivning og mulige
forbrydelser mod menneskeheden - så er det ikke fordi I er forkæmpere
for menneskehedens værdighed eller menneskers rettigheder. Næ - nej:
Så er I antisemitter.

Ynkeligt at overvære, sørgeligt at se på. Umuligt at respektere.

Fra : Nicky

Dato : 29-07-10 10:38

> [...]
> Så er I antisemitter.
>
> Ynkeligt at overvære, sørgeligt at se på. Umuligt at respektere.

Helt kort. Jeg tror ikke jeg har set et eneste af dine mange indlæg om
Israel, hvor du rammer hovedet på sømmet. Du har en forunderlig evne
til at anskueliggøre din egen uvidenhed om interne israelske forhold, og
helt ærligt patrulje, det er efterhånden komisk at være vidne til. Hvis du
vil tages alvorligt, så brug lidt mere tid på research, inden du folder dig
ud, det er bare et godt råd.

Fra : Patruljen

Dato : 29-07-10 04:15

On 29 Jul., 11:38, "Nicky" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> vil tages alvorligt, så brug lidt mere tid på research, inden du folder dig

Nå - ja. Hvis ikke anklagerne om antisetisme holder vand, men blot
udstilles som det de er - gemene løgne - så kan man altid fortælle
lidt om; "Dumme, dumme, uvidende, grimme fyr - men naturligvis uden at
aflevere begrundet argumentation.

Du må meget gerne substantiere ved eksempler?

Fra : Nicky

Dato : 29-07-10 11:22

> [...]
> aflevere begrundet argumentation.
>
> Du må meget gerne substantiere ved eksempler?

Jeg ville ikke vide hvor jeg skulle begynde.

I øvrigt mangler dit indlæg ovenfor selv begrundede argumentation, det er
blot en række hovedløse anklager. Det kan du godt selv se, ikke sandt?

Fra : Patruljen

Dato : 29-07-10 04:34

On 29 Jul., 12:21, "Nicky" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:

> Jeg ville ikke vide hvor jeg skulle begynde.

Jamen så er det jo meget let for dig - ikke sandt?
Du beretter at antallet er sådan, at du omtrent ikke ved, hvor du skal
begynde. Jeg beder dig bare om at give nogle eksempler. Men du er
pludselig så forvirret, at du ikke kan substantiere?

> I øvrigt mangler dit indlæg ovenfor selv begrundede argumentation, det er
> blot en række hovedløse anklager. Det kan du godt selv se, ikke sandt?-

Du afleverer sådan set selv begrundelsen, når du ikke evner at
forholde dig til substansen i Wilstrups tekst, endsige i min tekst,
men blot fortæller Wilstrup, at han hopper med din imaginære
forestilling om: "den antisemitiske bølge" og fortæller mig, at jeg er
uvidende uden at levere eksempler.

Anklagen er afgjort ikke - hovedløs. Det er vist ikke første gang, du
jamrer dig om antisemitisme...
Jeg erindrer en rabbi, som spørger: Hvis du farer ind til naboen og
slår vinduerne ud i hans hus - er det så virkelig antisemitisme, når
naboen reagerer?

Eller er det blot et selvmodsigende argument som skal påberåde
aggressoren en offerrolle eller medlidenhed -

Fra : Nicky

Dato : 29-07-10 12:11

> [...]

> naboen reagerer?
>
> Eller er det blot et selvmodsigende argument som skal påberåde
> aggressoren en offerrolle eller medlidenhed -

Jeg søger hverken en offerrolle eller har ønske om at opnå medlidenhed. Men
det skal ikke forhindre mig i at kalde en spade for en spade. Om du kan li'
det eller ej.

Fra : Patruljen

Dato : 29-07-10 05:20

On 29 Jul., 13:11, "Nicky" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:
> [...]

Nå - ja. Du blev så "forvirret"at du ikke evnede at hlde hovedet koldt
og begrunde eller substantiere din påstand. Tænk - du. Det vidste jeg
egentlig godt :)

> Jeg søger hverken en offerrolle eller har ønske om at opnå medlidenhed. Men
> det skal ikke forhindre mig i at kalde en spade for en spade. Om du kan li'
> det eller ej.

Det er naturligvis forkert at kalde en spade for en antisemit - ikke -
Fister.
Om du kan lide det eller ej - så virker det unægteligt både ubegavet
og sølle.

Præcist så sølle og ubegavet, som at kalde andre mennesker for
uvidende, uden at kunne påvise, hvor uvidenheden slår igennem.
Forsvarsmekanismer antager mange former - du må hellere sætte dig lidt
ind i de mest almindelige, så du kan lære at undlade at lave en
paradeforestilling omtrent hver eneste gang du ytrer dig om Israel -

Fra : Nicky

Dato : 29-07-10 12:44

> [...]
>
> Præcist så sølle og ubegavet, som at kalde andre mennesker for
> uvidende, uden at kunne påvise, hvor uvidenheden slår igennem.

Du lyver overfor dig selv, hvis du vitterlig tror, at jeg ikke kan påvise
din eklatant manglende viden omkring forholdene i og omkring Israel.

Sagen er dit kendskab til Israel afgrænser sig til nogle måneders
kibbutzophold i slutningen af 60'erne, begyndelsen af 70'erne. Det bliver
man altså ikke ligefrem Israel-ekspert af.

Og problemet er at du er så langt ude i din retorik og i dine anskuelser, at
det længere ikke giver nogen mening, at diskutere med dig. Sådan er det
bare.

Fra : Patruljen

Dato : 29-07-10 06:59

On 29 Jul., 13:44, "Nicky" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:

> Du lyver overfor dig selv, hvis du vitterlig tror, at jeg ikke kan påvise
> din eklatant manglende viden omkring forholdene i og omkring Israel.

All right. Det har du nu gentaget gennem 5 indlæg. Og mit svar har
været det samme hver eneste gang - "er du venlig at substatiere din
bebrejdelse?" Og du har så svaret at der er så mange eksempler, at du
ikke ved, hvor du skal begynde osv. Men du har endnu ikke leveret
eksemplerne og du har endnu ikke substantieret. Gad vide hvorfor -

> Sagen er dit kendskab til Israel afgrænser sig til nogle måneders
> kibbutzophold i slutningen af 60'erne, begyndelsen af 70'erne. Det bliver
> man altså ikke ligefrem Israel-ekspert af.

Nu påberåber jeg mig ikke at være Israels-ekspert. Og opfatter heller
ikke migselv som sådan. Så det behøver du egentlig ikke fortælle om..
Du skulle hellere levere nogle af de eksempler, som du har så mange
af, at du bliver helt forvirret og ikke kan finde ud af hvor du skal
begynde.

Jeg har iøvrigt ikke været i kibbutz hverken i tresserne eller i
begyndelsen af halvfjerserne. Så længe er det nu ikke siden. Dertil
var det sådan, at jeg var i kibbutzen i et halvt år og efterfølgende
rejste jeg rundt i 6 mdr. Sammenlagt tilbragte jeg 12 mdr.dernede -

Jeg har så læst historie i henved 2 år på et lærerseminarie. Og
skrevet en semesteropgave om palæstina-problemet, som er afleveret og
godkendt af et par lektorer. Derudover har jeg læst adskillige værker
og pløjet igennem utallige websites om Holocaust.

Du kommer bare an - Fister.

Fra : Nicky

Dato : 29-07-10 14:32

Fra : Patruljen

Dato : 29-07-10 08:09

> [...]

opmærksomheden fra kritikken, sådan at ofret istedet skal spilde sin
tid på at forsvare sig mod deher uhyrlige og falske anklager om anti-

Det er absurd. Der sidder en ultra højre-fascistoid regering på magten
i Israel, som ligeledes er udsat for fuldt ud berettiget og legal
kritik fra israelere. Også fra officerer i IDF, nu i forbindelse med
dettte uhyrlige overfald og mord på aktivister i internationalt
farvand, fordi de undsætter en civilbefolkning, der er underlagt en
lovstridig blokade. En blokade, der eksempelvis betyder at børn ikke
kan få den fornødne lægehjælp. Og at man underminerer den
palæstinensiske befolknings eksistensgrundlag.

Det er omtrent ligegyldigt, hvad der foregår og hvilke konventioner og
internationale love der brydes, så skal anstændige mennesker helst
holde deres mund lukket og ellers er de gud-hjælpe-mig antisemitter.
Det er uhyrligt og uanstændigt -

Præcist så uhyrligt som de bebrejdelser, du netop har rette mod mig,
som du efterfølgende ikke kan substantiere ved eksempler. Tomme
bekyldninger og falske bebrejdelser -
Alt sammen for at aflede opmærksomheden fra brud på
menneskerettigheder, overgreb på helt banale retskrav, apartheid-
lignende forhold og brud på internationale standarder og lovgivning.

Det er skammeligt og beskæmmende at iagttage.

Fra : Nicky

Dato : 29-07-10 15:39

Fra : Peter K

Dato : 25-07-10 11:12

"P.N." <p.n.@get2net.dk> wrote in message
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/07/21/150133.htm
>
> Nu er det voldtægt hvis du ikke er Jøde,

Egentlig handlede historien om at kvinden gik med til sex fordi manden sagde
han var jøde - men da kvinden bagefter fandt ud af at han var araber,
beskyldte hun ham for voldtægt.

Voldtægt? Så må kvinder der i virkeligheden er blevet voldtægt føler sig
latterliggjort.

Fra : Kim2000

Dato : 25-07-10 11:21

"Peter K" <peter@parcelvej.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> araber, beskyldte hun ham for voldtægt.
>
> Voldtægt? Så må kvinder der i virkeligheden er blevet voldtægt føler sig

Sagen handler om at det er forbudt at snyde sig til sex i Israel, sidste år
var der en mand der blev dømt for voldtægt fordi han havde sagt han var
regeringsansat selvom han ikke var det. Men som sædvanlig gider araberne den
som ofre.....

Fra : Peter K

Dato : 25-07-10 11:29

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message

> [...]
> regeringsansat selvom han ikke var det. Men som sædvanlig gider araberne

Og den historie er også latterligt. Det er næsten som om man i Israel ikke
forventer at kvinder beslutter om de vil have sex eller ej baseret om de er
tiltrukket manden fysisk, men om hvad de kan opnå via sex (fx om de kan opnå
status i samfund, eller rigdom). Altså de er ludere.

Fra : Nicky

Dato : 25-07-10 11:45

> [...]
> er tiltrukket manden fysisk, men om hvad de kan opnå via sex (fx om de kan
> opnå status i samfund, eller rigdom). Altså de er ludere.

Mellem dem der sælger sig i prostitution, og dem der sælger sig i
ægteskabet, er der ikke anden forskel end prisen og kontraktens varighed.

- Simone de Beauvoir -

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-07-10 12:17

Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
4c4c0fd3$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Sagen handler om at det er forbudt at snyde sig til sex i Israel,

Ganske som det også er i Danmark. Mænd er blevet dømt for - i nattens mulm
og mørke - at udgive sig for at være ægtemand/kæreste og udnyttet, at
kvinden har troet dét. Det kræver nok en pænt påvirket kvinde, hvis dét skal
kunne lade sig gøre, men lad nu dét ligge...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 25-07-10 18:05

> [...]
> kvinden har troet dét. Det kræver nok en pænt påvirket kvinde, hvis dét
> skal kunne lade sig gøre, men lad nu dét ligge...

Det må jo være slået helt klik for dig hvis du kan sammenligne
snigesex/voldtægt med med en stakkels araber der snyder sig til lidt fisse
ved at udgive sig for at være jøde i min tid var det god stil at udgive sig
for at være pilot/ lægestuderende det gjorde pigerne lidt mere villige.
Racisme er ordet her og ikke en skid andet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-07-10 18:37

P.N. <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen i2hquf$ava$1@speranza.aioe.org:

> [...]
> at udgive sig for at være pilot/ lægestuderende det gjorde pigerne
> lidt mere villige. Racisme er ordet her og ikke en skid andet.

Jeg tror, du lige skal læse, hvad jeg rent faktisk skriver, og hvad jeg rent
faktisk svarer på, Flemse. Eller vi skal måske til at kalde dig noget andet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 25-07-10 18:46

> [...]
> rent faktisk svarer på, Flemse. Eller vi skal måske til at kalde dig noget

Det som det handler om er at en araber´har udgivet sig for for at være jøde
for at få fisse, taler om vi om det samme?

MVH ........

Fra : Bo Warming

Dato : 25-07-10 19:20

On Sun, 25 Jul 2010 19:05:29 +0200, "P.N." <p.n.@get2net.dk> wrote:

> [...]
>for at være pilot/ lægestuderende det gjorde pigerne lidt mere villige.
>Racisme er ordet her og ikke en skid andet.

Det har aldrig været god STIL

Men ofte snedigt - ligesom at sælge defekt vare til nypris.

Ærlighed varer længst og rygter spredes om hvilke brugtvognsælgere der
svindler og så er det svært at få solgt selv en perfekt brugtbil.
Pigesladder var engang om hvis der havde reelle hensigter og VAR
pilot/lægestuderende.
Mit plankeværk gir mig rygte som en uvederhæftig person så det er
svært at få udlejet, for normale boligejere er folk mest trygge ved.

Men da lejerne - 3 unge jyske mænd -sagde op pga dannebrogsflag på
skorstenen fik jeg lynhurtigt ny og vistnok bedre - en klog pige og en
fyr begge ansat i Mellemfolkelig Samvirke.
Så dagen efter kontraktunderskrivelse bad de om - og fik -
kontrakttilføjelse om INGEN ISRAEL FLAG PÅ SELVHUSET, og JP idag siger
at Davidsstjernen er bandlyst på Nørrebro - hvilket dog ikke gælder
landsbytosser der bruger martyrium til at bevise ELs nazisme -
Ungdomshuset skød sig i foden ved at skrive i lokalavisen at jeg havde
fortjent rudeknusningerne for di jeg "stikker næsen for langt frem".

Fra : Bo Warming

Dato : 25-07-10 19:06

On Sun, 25 Jul 2010 13:16:45 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>kvinden har troet dét. Det kræver nok en pænt påvirket kvinde, hvis dét skal
>kunne lade sig gøre, men lad nu dét ligge...

Der straffes vist ikke idag i DK for at bolle med pige der er kommet
ind med firetoget og tror på falsk ægteskabsløfte
Muslim-skurken i Israel kom sammen med pigen han bedrog i to år, så en
økonomisk erstatningsdom ville være et passende plaster på såret til
den vildledte pige
Ikke voldtægtsdom for pigen har kun øje-for-øje hævnlyst ud af fængsel
til løgneren.
Men moselov er om stupide erstatninger, som fremskridtsfolk altid har
bekæmpet

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-07-10 22:37

Kim2000 wrote:
> [...]
> sagt han var regeringsansat selvom han ikke var det. Men som
> sædvanlig gider araberne den som ofre.....

Nu ikke så naiv. Hvis det var en jøde, der havde givet den som
muhamedaner for at score, så ville ingen israelsk domstol dømme
vedkommende for voldtægt.

Fra : Kim2000

Dato : 28-07-10 09:58

> Nu ikke så naiv. Hvis det var en jøde, der havde givet den som muhamedaner
> for at score, så ville ingen israelsk domstol dømme vedkommende for
> voldtægt.

Sikkert ikke, hvis det havde været en muslimsk kvinde der kom med anklagen
så var hun blevet stenet af sin familie, så det er ganske rigtigt at sådan
en anklage kommer hun ikke med. Det er på samme måde at man har afskaffet
voldtægtsanklager fra muslimske kvinder. I Danmark bliver voldtaget
muslimske kvinder godt nok ikke stenet, de bliver smidt ud af familie, dræbt
eller lokket med på familie i muslimistan for aldrig at komme hjem igen,
enkelte får "selvfølgelig" også bare beskeden om at blive gift med
voldtægtsforbryderen.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 28-07-10 14:43

Kim2000 wrote:
> [...]
> anklagen så var hun blevet stenet af sin familie, så det er ganske
> rigtigt at sådan en anklage kommer hun ikke med.

Du snakker udenom. Du bryder dig ikke om at tænke på, hvor racistisk
indrettet Israel er?

Fra : Lyrik

Dato : 25-07-10 06:46

On 25 Jul., 13:16, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> kvinden har troet dét. Det kræver nok en pænt påvirket kvinde, hvis dét skal
> kunne lade sig gøre, men lad nu dét ligge...

Det er en helt anden sag. I det nævnte tilfælde hopper kvinden villigt
i seng med kæresten. Hvis han nu havde fortalt at han var direktør i
Mikrosoft og det viste sig bagefter at han var chaufførmedhjælper,
ville hun så kunne påberåbe sig voldtægt? Nej!! Absolut og heldigvis
ikke!
Havde det betydet så meget for hende at han var jøde, så kunne hun
have forlangt beviser inden hun hoppede i seng med ham!

Mens kvinder trænger ind på mændenes gebet, tiltusker de sig juridisk
særstilling i offerroller hvor de virkelige ofre er de mænd det lykkes
dem at smide i fængsel!
jeg husker stadig grinet fra en sygeplejerske som var blevet forsøgt
"voldtaget" idet en mand havde sat sig oven på hende og mumlede
usammenhængende om sex. "Tænk! Han fik 16 års fængsel grinede hun!"

jens

Fra : Lyrik

Dato : 25-07-10 18:08

On 25 Jul., 20:06, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
> Muslim-skurken i Israel kom sammen med pigen han bedrog i to år, så en
> økonomisk erstatningsdom ville være et passende plaster på såret til
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
I gamle dage kunne en pige lægge sag an imod en dreng i Danmark for
brudt ægteskabsløfte. Den paragraf er sløjfet. Alle piger er
vildledte. Alle drenge ligeså. Forelskelsen sætter modparten op på en
piedestal. Hvis man ser realistisk på sin ægtefælle er det jo som to
firmaer der indgår en fusion.
Der skal være plads til at drømme og romantisere i et forhold.

Måske var drengen forgabt i pigen. Måske drømte han om at blive
ligesom dem-agtede medborgere i Israel. Og det skal han så i fængsel
for! Han skal være glad for at han ikke fik hende!

Grim sag om übermensch og untermensch.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-10 21:30

On Sun, 25 Jul 2010 17:07:38 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>ligesom dem-agtede medborgere i Israel. Og det skal han så i fængsel
>for! Han skal være glad for at han ikke fik hende!

Staten skal ikke tage stilling til om han skal være glad for ikke at
have fåe hende.
AFtalefrihed bør være total og hvis pigen kun vil sprede ben for jøder
må hun afkræve attester af ham før forførelse sker.
Vi lyver alle - og ytringsfrihed gir os lov
Kun kontraktbrud, trykning af falske penge og lign skal straffes

Kan Lyrik ikke lide kødklister skal han ikke anse sig for ybermensch
der skal hindre mig i at købe det

Hvis han mener at renhed er sundt, skal han ikke ku tvinge mig til at
spilde tid med hygiejne-tiltage.

At orden i sagerne opleves som sundt er fordi sund hud er uden
snavslignende pletter
Sproget skal ikke ødelægges ved at kalde orden sundt.
Kun af kaos kan geniet føde en stjerne sagde Nietzsche og en af hans
tyske jødiske disciple Benjamin, sagde Orden Er Vold

Fra : Bo Warming

Dato : 25-07-10 18:48

On Sun, 25 Jul 2010 10:50:42 +0200, "P.N." <p.n.@get2net.dk> wrote:

>http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/07/21/150133.htm
>

>Nu er det voldtægt hvis du ikke er Jøde,

Og hvis du har foregivet at være hvad du ikke er.

Der er rimelighed i at straffe bedrag og svindel, løgn og
kontraktbrud.

Men det har sgu ikke med vold at gøre....
Se min trådstart om den afsmittende jødiske juraopfindsomhed.

Date-rape bør heller ikke straffes så ofte og så hårdt som der sker,
når pigen har sat sig i en bevismæssig umulig situation og mener at
hendes gøren sig kostbar med flirte-nej skulle kunne tankelæses.
Ofte siges pr kropssprog JA og dagen efter fortrydes
Skal jeg også ku skrive slutseddel under og skide på aftalen fordi jeg
er vægelsindet .
Pigen vil have i pose og sæk og nyder opmærksomhed men når næste dag
frem til at hun fortjener ENDNU bedre og så skal fyren bures inde i i
årevis. Nej vel?

Godt verden ikke var gået af lave da jeg skorede og piger mente at
cand.scient.titel og akademiker-fremtoning gav sikkerhed for
professor-karriere
Konsekvensen af Israel-dom om at voldtægt er når den svage part
fejltolker er, at jeg har voldtaget hhv er blevet voldtaget SNESEVIS
HHV HUNDREDVIS AF GANGE. Tag sprogets bondefornuft alvorligt.

Israel- fornyelser bliver USA-fornyelser og efter yderligere et årti
DK-fornyelser.
Men kan pigen bevise pr båndoptagelse at han løj sig ikke-muslim så er
det værre end hvis Superbest lyver råddent salmonellakød til friskt.