** 3D standardkomponenter, TraceParts **
Fra : Lars Sandberg

Dato : 06-08-01 18:15

Et lille tip der måske kan hjælpe en del 3D CAD brugere.
Såfremt du har brug for standardkomponenter såsom el-motorer, gear,
pneumatik m.m. er TraceParts et interessant valg.

http://www.traceparts.com/

mvh Lars Sandberg

Fra : Peter Blazejewicz

Dato : 06-08-01 22:40

Det betvivler jeg ikke, Hr. Lars Sandberg!

Men det ville unægteligt fremstå noget mere sympatisk, om du klart
tilkendegav det faktum, at du repræsenterer firmaets danske agent, og dermed
har en klokkeklar kommerciel interesse i at promovere produktet.
Den slags kaldes normalt ikke "gode råde" Hr. Sandberg, men "markedsføring",
og det er - i hver fald i min verdens-opfattelse - noget seriøse firmaer gør
åbent, ærligt og bevidst - ikke camoufleret som et råd fra bruger til bruger
i en ikke-kommerciel brugergruppe.
Gode råd bør altid være velkomne, men giv dem dog på den rette baggrund!
Hvad mener andre?

Peter

Fra : John Faurholt

Dato : 07-08-01 05:46

On Mon, 6 Aug 2001 21:40:29, "Peter Blazejewicz" <blue_sky@post4.tele.dk> wrote:

> Gode råd bør altid være velkomne, men giv dem dog på den rette baggrund!
> Hvad mener andre?

Det er jeg meget enig i, åbenhed øger troværdighed.

mvh John Faurholt

Fra : Lars Sandberg

Dato : 07-08-01 09:55

> [...]
> i en ikke-kommerciel brugergruppe.
> Gode råd bør altid være velkomne, men giv dem dog på den rette baggrund!

Hej, det er ganske rigtigt at vi er distributør på TraceParts.

I dette forum ikke må der ikke forekomme direkte reklame
jvf. nedenstående fundats:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.cad

Dette betyder at jeg absolut ikke må angive vor firmanavn & vor web-
side. Så med andre ord er der tale om et tip, idet De CAD brugere, der
eftersøger denne type løsning kan finde frem til en mulighed idet
TracePart's web-site er angivet, og dem der leder længe nok vil da også
kunne finde frem til vor web-site.

Ud over dette vil jeg absolut give jer ret i at anonymitet er uheldigt.

Hvis mit indlæg var markedsføring havde jeg lavet en del "salgssnak"
samt link til vor web-site osv. Men så har jeg brudt denne gruppes
fundats hvilket jeg ikke kan/ må.

Så jeg håber nu at I kan se det fra en positiv side, nemlig den at
brugere der kigger i denne gruppe og leder efter standardparter nu har
en option mere. Jeg har med denne post ikke forsøgt at stoppe noget ned
i "halsen" på folk. De brugere der ikke har brug for en sådan løsning
kan jo blot sortere fra.

mvh Lars Sandberg

Fra : Jess Frandsen

Dato : 07-08-01 23:36

Sådan en gang krakilsk bavl og øregas....

Jeg går udfra at Lars' hart valgt sit nye produkt for: 1. at kunne hjælpe
danske CAD brugere med at blive mere effektive. 2. at kunne tjene en ekstra
håndøre.

Selvfølgelig skal Lars da kunne opslå informationer omkring sine
ADSK-produkter eller andet tilbehør ligesom jeg til hver en tid kunne finde
på at fortælle vidt og bredt omkring mine SolidWorks produkter.

Så hvis (reklame el. produktinformation) ikke er relevant, så hop dog videre
til den næste artikel, og sov roligt om natten.

Mvh
Jess G. Frandsen
Her findes i øvrigt en masse nyttigt produktinformation----->
http://www.sdh.dk

Fra : Peter Blazejewicz

Dato : 08-08-01 08:37

Jeg er absolut enig i, at der er masser af nyttig information. Det skrev jeg
faktisk også, at jeg ikke betvivlede!
Jeg efterlyser bare en lille tilkendegivelse af, at det ikke er en
slutbruger, men en "sælger", der kommer med en anbefaling (som f.eks. din
URL).

Det princip vil jeg holde fast i, er vigtigt for diskussioner i denne slags
NG's. Det næste bliver måske at forhandlere af grafikkort kommer med anonyme
"råd" om, hvilke kort der er bedre end andre, til f.eks. Inventor. Hvis det
blev tendensen, tror jeg det udviklede sig i retning af, at I kræmmere kunne
sidde og læse hinandens gode "råd", mens vi andre måtte søge andre veje.

Peter

PS: Jeg undlader at give skriftligt udtryk for min mening om tonen i dit
indlæg, da jeg dermed - i lighed med dig - ville overtræde gruppens
fundats.....