Typisk Poliitkenartikel - Roskilde Festiva~
Fra : Mark Jensen

Dato : 16-07-10 13:49

http://ibyen.dk/fokus/roskildefestival/article1018031.ece

Så bliver det ikke mere kulturradikalt og håbløst.

For at sikre at der kan komme flere muslimer i Roskilde festival bør
festivalledelsen sørge for at der ikke forekommer nøgne kvinder.

Jeg håber de fleste tager afstand for den vanvittige
kulturradikalisme.

Om nogen burde puritanske muslimer tvinges ind og se nøgne mennesker -
det er i hvert fald ikke festivalen der skal give afkald på frisindet
for at tilgodese mørkemænd

Fra : N_B_DK

Dato : 16-07-10 14:38

"Mark Jensen" <MR00@it.dk> wrote in message
> http://ibyen.dk/fokus/roskildefestival/article1018031.ece
>
> Så bliver det ikke mere kulturradikalt og håbløst.

Og tænk at han ganske sikkert sidder og får penge for at skrive sådan noget
ævl, man begriber det jo ikke.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ivannof

Dato : 16-07-10 07:42

On 16 Jul., 14:48, Mark Jensen <M...@it.dk> wrote:
> [...]
>
> Om nogen burde puritanske muslimer tvinges ind og se nøgne mennesker -
> det er i hvert fald ikke festivalen der skal give afkald på frisindet

Efter 40 år må Roskilde Festival siges at være dansk kultur. Alle kan
købe billet - altså er døren åben for alle der vil ind. Men det er
ikke alle der vil ind.

Men det er sikkert rigtigt at nogle få muslimer vil komme til
festivalen, hvis vi forbyder nøgenhed og alkohol og bands med
uanstændigt sprog. Hmm.

Nej, det er ikke en "lukket klub" som artiklen antyder. Døren er vidt
åben. Men man skal ville gå ind af den.

Hilsen Ivan

Fra : Kert Rats

Dato : 16-07-10 15:47

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

uanstændigt sprog. Hmm.

Nej, det er ikke en "lukket klub" som artiklen antyder. Døren er vidt

*********

Skik følge eller land fly.
Hvis lugten i bageriet generer, så find et andet bageri.

Skribenten, Martin Finnedal, lefler for den kulturundertrykkende svinehund
alias den vesterlandske underhundsmentalitet.

Men ok, det er agårketid.

Venligst

Kert Rats

Fra : \"@'

Dato : 16-07-10 16:51

On Fri, 16 Jul 2010 14:48:40 +0200, Mark Jensen <MR00@it.dk> wrote:

> [...]
>
>Om nogen burde puritanske muslimer tvinges ind og se nøgne mennesker -
>det er i hvert fald ikke festivalen der skal give afkald på frisindet

rendyrket galskab -

kritikken burde i stedet rettes mod de nydanskere som ikke ønsker at
være danskere alligevel,

kan de ikke li' lugten i bageriet eller hvad de ser på
Roskildefestival står det dem frit for at forlade landet

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-07-10 18:38

"Mark Jensen" <MR00@it.dk> skrev i meddelelsen
> http://ibyen.dk/fokus/roskildefestival/article1018031.ece

"Lukket hvid klub"

hmm... det kan da være det er derfor der ikke er så mange knivstikkerier.
Hvem ved?

/Kim

Fra : Kert Rats

Dato : 16-07-10 20:34

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> "Mark Jensen" <MR00@it.dk> skrev i meddelelsen
>>

> "Lukket hvid klub"
>
> hmm... det kan da være det er derfor der ikke er så mange knivstikkerier.
> Hvem ved?

Men kriminaliteten på Roskildefestivalen steg, da romaer begyndte at
optræde, hvilket selvfølgelig er de hvide, racistiske danskersvins skyld.

Venligst

Kert Rats

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-07-10 12:19

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen

> Men kriminaliteten på Roskildefestivalen steg, da romaer begyndte at
> optræde, hvilket selvfølgelig er de hvide, racistiske danskersvins skyld.

Naturligvis. Det er "tooooooonen" i debattens skyld.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kim2000

Dato : 17-07-10 12:41

> [...]
>
> Om nogen burde puritanske muslimer tvinges ind og se nøgne mennesker -
> det er i hvert fald ikke festivalen der skal give afkald på frisindet

Jeg vidste ikke at muslimer blev afvist ved indgangen? Nåhh, det blev de
heller ikke, de gider bare ikke til festivalen, ja det kan jeg godt se det
er et problem........ or not.....