norton firewall?
Fra : peet_dk

Dato : 06-08-01 17:38

er den noget værd. eller er den ligeom deres antivirus:
http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=6308

Fra : Stevan Krcadinac

Dato : 06-08-01 20:59

er der noget konkret galt med deres antivirus?

Fra : Allan Joergensen

Dato : 06-08-01 21:16

Stevan Krcadinac <stevank@wwwserver.dk> wrote:

> er der noget konkret galt med deres antivirus?

Ikke mere end med artiklen.

--
Allan Joergensen (AJ1382-RIPE) - [DW] on the Undernet
Homepage: <URL:http://www.nowhere.dk/>

Fra : Peter Kruse

Dato : 06-08-01 21:33

"Allan Joergensen" <dw@nowhere.dk> wrote in message

> Ikke mere end med artiklen.

Og hvad er der galt med den?

Venligst
Peter Kruse

Fra : Lars

Dato : 08-08-01 16:52

On Mon, 6 Aug 2001 22:33:17 +0200, "Peter Kruse"
<Peter.kruse@it.dk> wrote:

>Og hvad er der galt med den?

Den er næsten et år gammel, så hvad kan den bruges til nu?

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Martin Østerberg

Dato : 06-08-01 21:30

On Mon, 6 Aug 2001 21:58:34 +0200 skrev "Stevan Krcadinac"
<stevank@wwwserver.dk> ...:

>er der noget konkret galt med deres antivirus?

Ja.

Med sidste version af opdateringer til NAV 2000 på en WIN/ME maskine
går maskinen ned når f.eks man besøger
https://netbank.danskebank.dk/netbank/index.html

Bemærk at der benyttes https: ...med tidligere versioner af
signaturfiler gav det ikke et problem.

VH Martin

Fra : Peter Kruse

Dato : 06-08-01 21:48

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> wrote in message
> er den noget værd. eller er den ligeom deres antivirus:
> http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=6308

Hej,

Det er faktisk en udemærket personlig firewall, men den poster som bekendt
også penge. Hvis du vil spare lidt penge kan du overveje en af følgende
løsninger som på flere områder er mindst lige så gode:

Tiny Firewall: http://www.tinysoftware.ccom
Sygate Personal Firewall: http://www.sygate.com/free/spf_download.htm

eller Zonealarm: www.zonelabs.com

Jeg lavede faktisk en test af personlige firewalls tilbage i November sidste
år. Du kan finde den her:
http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=7081

Venligst
Peter Kruse

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 08-08-01 19:46

peet_dk vreettee in meeseaagjee <9kmh3e$2n24$1@news.cybercity.dk>:

> er den noget værd. eller er den ligeom deres antivirus:

www.firewallguide.com er faktisk ret god til at finde den slags oplysninger
på.

[...]

--