Kvantekørsel, 5 Juli! 18:00
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-10 17:17

Der er muligvis sket det, at der nogen steder i landet
er dukket afføring op, inde mellem folks frontal lobes!

Fordi Bjørnholts programmering ,af min underbevidsthed, har fået lidt fat,
(flere patienter) og desuden så vil han have at jeg er en sindsyg!

Det vil jeg ikke!

Sindsyge smider med lort, desuden opføre folk der er kendte usindsyge, sig som aber i et træ der smider lort efter hinanden!

Samtidig er der noget(underbevidsthed) der vil have hævn for (Du skal lugte grimt!)
Måske en tampon eller noget toilet papir i bihulen? (Det er der også noget der vil have hævn for!)

Samtidig sidder jeg og syntes at det er sjovt! Det er det ikke! Det er en sindsygdom at syntes det er sjovt!
(medmindre at jeg rammer fjender)
Måske det er lykkedes for Bjørnholt og Co. alligevel!

Alle Religøse Mirakler er Kvante Mekanik!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-10 22:57

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0t0j3$dtc$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> (medmindre at jeg rammer fjender)
> Måske det er lykkedes for Bjørnholt og Co. alligevel!
>
> Alle Religøse Mirakler er Kvante Mekanik!

På grund af populær efterspørgsel, har jeg besluttet mig at komme mig selv i Helvede
et stykke tid, 7 dage!(samme tidsrum som 7 dage bliver opfattet på nuværende tidspunkt, når
jeg skriver dette, af størstedelen af den menneskelige befolkning,
som er i live på nuværende tidspunkt hvor jeg skriver dette)
De 7 dage hvor jeg er der bliver ikke regnet med som en del af "altid" af administrative grunde!
Og jeg er den eneste der kan være der i det tidsrum, og min opfattelse af tid når jeg er der, skal være ligesom den
har været mens jeg boede i Perlestikkergade i Nakskov, før jeg skriver dette og før jeg flyttede derfra første gang,
ifølge min nuværende opfattelse(mens jeg skriver dette, og efter jeg har rettet det, og indsat det sidste udråbstegn selv)

Fordi jeg vil have et godt liv!
Og jeg ved at i 7 dage syntes jeg at mit liv har været skide godt!
Bortset fra de 7 dage i Helvede!
!
!
!