Se her P.N.
Fra : kk

Dato : 04-07-10 16:54

http://ekstrabladet.dk/112/article1372498.ece
er det ikke dejligt?
mvh
kk

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-07-10 16:59

On Sun, 4 Jul 2010 17:54:20 +0200, kk wrote:

> http://ekstrabladet.dk/112/article1372498.ece
> er det ikke dejligt?

P.N. sidder sikkert og får en spiller.

Fra : /Peter

Dato : 04-07-10 18:26

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/112/article1372498.ece
> er det ikke dejligt?
> mvh
> kk

Jeg tænker på hvo mange der bliver stenet hver dag,
om vi aldrig hører om...

6.000 omskæinger af små piger dagligt, er der ingen der gør noget ved...

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-10 14:39

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
>

> Jeg tænker på hvo mange der bliver stenet hver
> dag,
> om vi aldrig hører om...

Man kan altid hævde at stening er en grusom form
for henrettelse, og selv er jeg arg modstander af
enhver form for dødsstraf mod mennesker- men det
indebærer jo ikke at det så er o.k. at henrette
folk med andre midler, fx i USA. Der sker også
mange henrettelser vi aldrig hører om.

> 6.000 omskæinger af små piger dagligt, er der
> ingen der gør noget ved...

Omskæring af piger er ikke noget der er
foreskrevet i koranen eller i nogen andre tillæg
dertil, så det har intet med islam at gøre. Det er
en tradition som bygger på uvidenhed og som har
sit udspring i massevis af andre grupperinger med
andre religioner verden over.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-07-10 15:25

On Mon, 5 Jul 2010 15:38:47 +0200, ahw wrote:

> [...]
> enhver form for dødsstraf mod mennesker- men det
> indebærer jo ikke at det så er o.k. at henrette
> folk med andre midler, fx i USA. Der sker også

Utroligt som Wilstrup ALTID kan få en hvilken som helst tråd drejet rundt
til at handle om USA, samtidig med at han brokker sig, når andre drejer det
rundt til at handle om muslimer.

> Omskæring af piger er ikke noget der er
> foreskrevet i koranen eller i nogen andre tillæg
> dertil, så det har intet med islam at gøre.

Korrekt, men hvorfor i alverden forbyder muslimske lande så ikke denne
grove mishandling af børn.?

Er det måske fordi kvinder betegnes som "kvæg" indenfor islam og derfor kan
behandles som det passer en.?

>Det er
> en tradition som bygger på uvidenhed og som har
> sit udspring i massevis af andre grupperinger med
> andre religioner verden over.

Wilstrups ynkelige bortforklaringer er til at brække sig over.

Fra : Mendoza

Dato : 04-07-10 19:24

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/112/article1372498.ece
> er det ikke dejligt?
> mvh
> kk

Rolig nu..... det er jo deres kultur, det må vi acceptere! Vi kan lære meget
af de ædle muslimer, det siger velmenerne selv. Vi skal ikke komme her med
vores dumsmarte ideer, og tro at vi er noget, sådan et leverpostejsfarvet
demokrati, føj!
Vi må lære at kvinder og mænd ikke behøver at have lige rettigheder, hvor
har vi da også fået den vanvittige ide fra? Overtroen, undskyld, religionen
skal fylde meget mere i det offentlige rum, det er da klart.
Det er godt at vi har de røde og velmenerne til at hjælpe os med at forstå,
hvor vigtig en ideologi Islam er.

Fra : Kert Rats

Dato : 05-07-10 09:04

"Mendoza" <mikael@NOT1812.dk> skrev i en meddelelse

> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Det er godt at vi har de røde og velmenerne til at hjælpe os med at
> forstå,
> hvor vigtig en ideologi Islam er.

Kald det hellere en implementeret og ekspansionssøgende samfundsstyreform,
for det er det, det er i blandt andet Iran.

Venligst

Kert Rats