Det står slemt til
Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-10 20:11

http://politiken.dk/debat/skrivdebat/article1007845.ece

Personer som Kristina Hubenfeldt og Kris Hansen burde da i den grad
mentalundersøges, det er jo himmelråbende idioti de disker op med.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim2000

Dato : 01-07-10 21:07

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> http://politiken.dk/debat/skrivdebat/article1007845.ece
>
> Personer som Kristina Hubenfeldt og Kris Hansen burde da i den grad
> mentalundersøges, det er jo himmelråbende idioti de disker op med.

Sigøjnerne stjælerne og det ved enhver. De er sgu ikke forfulgte fordi de er
sigøjnere, de er forfulgte fordi de er tyvagtigt pak.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-10 21:33

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Sigøjnerne stjælerne og det ved enhver. De er sgu ikke forfulgte
> fordi de er sigøjnere, de er forfulgte fordi de er tyvagtigt pak.

Kunne ikke være mere enig, men det må man jo ikke sige, for uha det er
racistisk at kalde en spade for en spade.

Ps det bedste indlæg er fra ham tossen der mener at det er småligt ikke lade
dem løbe med deres pant, for de har jo betalt 1600 for billetten, så de par
kr kan jo ikke betyde alverden (men idioten glemmer helt at romaerne sikkert
også har givet den pris for billetten, hvis altså ikke de har snydt sig ind,
hvilket jeg nemt kan forestille mig)

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 01-07-10 14:41

On 1 Jul., 22:06, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> Sig jnerne stj lerne og det ved enhver. De er sgu ikke forfulgte fordi de er
> sig jnere, de er forfulgte fordi de er tyvagtigt pak.

Hvis der er en forfulgt minoritet og som er udelukket fra
arbejdsmarkedet mv. Henvist til at bo på lodsepladser osv.hvordan skal
de klare sig?

Det er en racistisk holdning, at mene at der findes noget som hedder
tyvagtige gener. Fuldstændigt på linie med KKK som gravalvorligt
mener, at niggere er ubegavede.

Det er ret utroligt, at du - som påstår at være skolelærer - ingen
viden har om social-arv. Og om kriminalitets sammenhænge med
socialgruppe 5, som formentlig er skudt alt for højt i relation til
romaer. Det er endnu et indicie på at du ikke er skolelærer, men noget
ret meget anderledes. Lærere har den slags med sig fra seminariet som
helt basal viden. Gad vide hvorfor du ikke har -

Du argumenterer fuldstændigt tilsvarende nazisterne
raceoverbevisninger.. Det næste er vel, at du advokerer for at gasse
hele koret?

Fra : J. Nielsen

Dato : 01-07-10 22:17

On Thu, 1 Jul 2010 13:40:57 -0700 (PDT), Patruljen <Patruljen@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>de klare sig?
>
>Det er en racistisk holdning, at mene at der findes noget som hedder

Hvem taler om "tyvagtige gener"? Prøv "tyvagtig kultur" i stedet for.

>Fuldstændigt på linie med KKK som gravalvorligt
>mener, at niggere er ubegavede.

Eller forstokkede socialpædagoger, der mener at alt kan (bort)forklares
med "den sociale arv".

[...]
“there is no firm reason to anticipate that the intellectual capacities
of peoples geographically separated in their evolution should prove to
have evolved identically. Our wanting to reserve equal powers of reason
as some universal heritage of humanity will not be enough to make it
so”.

"I'm inherently gloomy about the prospect of Africa” because “all our
social policies are based on the fact that their intelligence is the
same as ours – whereas all the testing says not really”

   James Watson

--

-JN-

Fra : Patruljen

Dato : 01-07-10 15:49

On 1 Jul., 23:17, J. Nielsen <mor...@post8.tele.dk> wrote:

>  Hvem taler om "tyvagtige gener"? Pr v "tyvagtig kultur" i stedet for.

Pak betyder; en samling lovløse, raa, gemene personer, som man
foragter og ser ned på.
http://ordnet.dk/ods/opslag?opslag=pak

Altså. Sigøjnere er en samling lovløse, rå gemene personer, som man
ser ned på. Det er det som "skolelæreren" formulerer.
Hvis det ikke er en generaliserende racistisk kommentar, hvad er det
så ?

Hvis de er sådan alle sammen, så kan vi vel kun lede i generne efter
en årsagsforklaring. Eller fortæl, hvor vi ellers skal kikke?

>  Eller forstokkede socialp dagoger, der mener at alt kan (bort)forklares
> med "den sociale arv".

Jeg bortforklarer ingenting. Jeg fortæller dig hvad enhver
socialpædagog ved - erhvervet viden fra statistikker mv. Det er så
forbavsende at en "skolelærer" ikke ved den slags. Gad vide, hvad
fyren dog har lavet på seminariet -

Jeg nævnte iøvrigt også udelukkelse fra arbejdsmarkedet, henvisning
til at bo på losspladser i østeuropa mv. De er marginaliserede og også
i den grad.

Sådan er de naturligvis ikke alle sammen født. Tror du virkelig på den
ting?

> [...]
> social policies are based on the fact that their intelligence is the
> same as ours whereas all the testing says not really

Og ?

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-10 23:06

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg bortforklarer ingenting. Jeg fortæller dig hvad enhver
> socialpædagog ved

Så står det værre til med pædagoer end jeg frygtede.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 01-07-10 16:10

On 2 Jul., 00:05, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> S st r det v rre til med p dagoer end jeg frygtede.

Ja. Sikkert. Imodsætning til dig, har de en uddannelse og er
kvalificerede på deres specialområder. Det er sikkert en vældig
fremmed tanke for dig.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-07-10 23:18

> Ja. Sikkert. Imodsætning til dig, har de en uddannelse og er
> kvalificerede på deres specialområder.

Så bør de nok holde sig til de områder, og ikke udtale sig om visse gruppers
kriminalitets mønster, når fakta er noget helt endet.

> Det er sikkert en vældig fremmed tanke for dig.

Ja jeg tvivler meget på du har en uddannelse.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 01-07-10 16:24

On 2 Jul., 00:18, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> S b r de nok holde sig til de omr der, og ikke udtale sig om visse gruppers
> kriminalitets m nster, n r fakta er noget helt endet.

Imodsætning til dig, så har jeg arbejdet med kriminelle romaer. Og jeg
kan forsikre dig om, at de er almindelige mennesker uden "PAK" gener.
Jeg taler af arbejds erfaringer. Du og Kim2000 taler på baggrund af
artikler i tabloidpressen.

Og i er ovenikøbet begge eklatante racister. Det er pokkers til
forskel.

> Ja jeg tvivler meget p du har en uddannelse.

Nu skal du forsøge at styre dine mindreværdskomplekser, fister. De er
ikke klædelige.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-10 00:10

> [...]
> kan forsikre dig om, at de er almindelige mennesker uden "PAK" gener.
> Jeg taler af arbejds erfaringer. Du og Kim2000 taler på baggrund af

Ja ja alt er jo en lyserød himmel med romaer, der er slet ingen problemer
med dem, hverken her i landet, eller nogle andre steder i EU, om lidt kommer
der nok en påstår at det skyldes DF.

> Og i er ovenikøbet begge eklatante racister. Det er pokkers til
> forskel.

Uhh du er sq sej når du kan smide racist kortet.

> Nu skal du forsøge at styre dine mindreværdskomplekser, fister. De er
> ikke klædelige.

Sjovt netop du skriver det.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 01-07-10 17:27

On 2 Jul., 01:09, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> [...]
> med dem, hverken her i landet, eller nogle andre steder i EU, om lidt kommer

Nu ser du syner igen. Læser ting som ikke er skrevet. jeg nægter ikke
at der er problemer med romaer. Jeg skrev netop til dig at jeg havde
arbejdet med adskillige kriminelle romaer. Hvordan du får det til at
jeg mener, at der ingen problemer forefindes - må guderne vide.

Du er dum som en dørkarm - ser og læser sager, som ike er skrevet. Jeg
kan ikke hjælpe dig yderligere, end at gøre dig opmærksom på, at du
end ikke kan læse og forstå en simpel tekst på 5 linier. Og det er sgu
slemt -

> Uhh du er sq sej n r du kan smide racist kortet.

Jeg smider racistkortet, når man selv tydeliggør at man er racist. Det
er klart -
Det er ikke som dig, der bare skal hælde bittert snavs ud af ærmet
fordi livet er gået af helvede til - jeg leverer ne tydelig
begrundelse - hvergang.

> Sjovt netop du skriver det.

Du har jo ingen uddannelse - du er en forbitret taber. Hvis det var
mig, som var havnet i den situation ville jeg sikkert også have
mindreværdskomplekser.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-07-10 00:32

> [...]
> Det er ikke som dig, der bare skal hælde bittert snavs ud af ærmet
> fordi livet er gået af helvede til - jeg leverer ne tydelig

Nå ja det var det jeg overså.

> Du har jo ingen uddannelse

Ok, det er så nyt for mig, men hvis du siger det er det jo sandheden....

> - du er en forbitret taber. Hvis det var
> mig, som var havnet i den situation ville jeg sikkert også have
> mindreværdskomplekser.

Du har jo netop mindreværdskomplekser, det er tydeligt for de fleste der
læser dit ævl, du når snart wilstrup i vrøvle faktor.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-10 22:07

> [...]
>
> Personer som Kristina Hubenfeldt og Kris Hansen burde da i den grad
> mentalundersøges, det er jo himmelråbende idioti de disker op med.

Er det fordi de er lavtlønnede og derfor synes du de ikke gider at arbejde?