Det med Mexico (Hvordan et Jordskælv blive~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-10 10:04

http://groups.google.dk/group/dk.helbred/browse_thread/thread/d7ddd0a14ab85367?hl=da#

Stofmisbrugere, ting der sidder i spænd, folk der er svin med Tetrado
over for folk der ikke kan bevæge sig! Og påstår noget andet er skylden

Egentlig folk der er dumme som snot!

Stadigvæk kvantekørsel 9:33 som min underbevidsthed forklarede og jeg skrev!
I bliver vitterlig ramt! hvis i bruger Tetrado!

Eller forsøger at myrde menneskeheden!

Og min underbevidsthed forklare tingene på den måde som den gør!

Alle religiøse mirakler er Kvante Mekanik!
Og Helvede eksister vitterlig! Jeg har bygget det!

Menneskeheden skal være Muslimer i Elektriske Biler for at overleve!

Som altid hvis i vil have en erstatning så kan i få den fra Bjørnholts tidligere eller
nuværende Arbejdsplads!(og sig jeg også vil have en!)

btw. i kan sidde og følge indlæggene fra 9:12 op til 9:22 hvor der bliver trykket på aftrækkeren
af min Brainstem! Og det der sker bagefter!
--
Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-10 10:14

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0hlmb$hed$1@news.eternal-september.org...
> [...]
>
> btw. i kan sidde og følge indlæggene fra 9:12 op til 9:22 hvor der bliver trykket på aftrækkeren
> af min Brainstem! Og det der sker bagefter!

Og lad være med at tortere folk!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-10 10:16

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0hm88$jjg$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://tinyurl.com/ycupe27, http://tinyurl.com/y8cueus
> Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!
Og det var nemmere at bygge Helvede og det er selvforstærkende!
End at påvirke virkeligheden til at en storm opstår, eller der sker et Jordskælv osv.
Og ja, jeg kan godt virke på en mystisk måde!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-10 10:50

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0hmdl$k7n$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> End at påvirke virkeligheden til at en storm opstår, eller der sker et Jordskælv osv.
> Og ja, jeg kan godt virke på en mystisk måde!

Der er altid en masse gode grunde!

Og de har siddet på vippen i lang tid, og så er der grim kaffe, kokain ect ect!

Fra : Halfdan Svendsen Jen~

Dato : 01-07-10 12:14

> [...]
>
> btw. i kan sidde og følge indlæggene fra 9:12 op til 9:22 hvor der bliver trykket på aftrækkeren
> af min Brainstem! Og det der sker bagefter!

Så kan jeg sidde og udgive mig for at være en jeg ikke er!
Siden der er nogen der tror jeg har gjort det!
Lad være med at tro det!
http://groups.google.dk/group/dk.helbred/browse_thread/thread/d7ddd0a14ab85367?hl=da#
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : N/A

Dato : 01-07-10 12:22

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-10 12:22

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0ht7m$e4i$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Ignore parent post, ignorer det indlæg der svares på her, læs istedet det fra "Halfdan"
01-07-2010-13:17

Fra : N/A

Dato : 01-07-10 12:34

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-10 12:34

"Halfdan Svendsen Jensen" <HSJ@invalid.dk> skrev i meddelelsen news:4c2c7955$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> --

> Ignore parent post, ignorer det indlæg der svares på her, læs istedet det fra "Halfdan"

> [...]

Der er så ekstrem Kvante Kørsel i det øjeblik, at indlægget
<i0hlmb$hed$1@news.eternal-september.org>
bliver postet fra den forkerte server (fordi jeg skulle poste det fra TDC´s hvor jeg lige havde sat
navnet Halfdan ind!

Lige så snart, de forkerte mennesker tror jeg lyver, og helvede ikke eksistere!
Så blev de slået ihjel, ellers var menneskeheden og dermed min egen værdiflude røv
(ifølge min brainstem og resten af mig) selv død om et stykke tid!

Sanne Hovgensen fik næsten menneskeheden slået ihjel!
"der skal altid være mindst en fejl" skal plukkes ud!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-10 12:55

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c2c7d43$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Sanne Hovgensen fik næsten menneskeheden slået ihjel!
> "der skal altid være mindst en fejl" skal plukkes ud!

Jeg har vitterlig gjort det! I kan selv spørge det dumme svin, han sad og sagde "at jeg skulle gøre noget for folks religion"!
(Under tortur programmeringen), min brainstem sad bare og gjorde det han krævede fra dengang, for at jeg ikke skulle blive
torteret/myrdet
med ekstrem smerte, kørt ind fra hukommelsen fra dengang!(ren programmering)
Fordi han ville gøre os Kristne fanatiske eller noget i den retning!
(desuden ville han have at jeg skulle være en "Religiøs idiot" Istedet er jeg "Al Religion"!)

Manden er bare en sadistisk simpelton og idiot! På et tidspunkt var der en der sagde" kun GUD kan få det der væk!"
under tortur programmeringen, da jeg sad og hylede "få det væk, få det væk" og de fjernede det ikke!
Så besluttede min Brainstem sig bare for det naturlige! det var i 2001? eller deromkring

Desuden så skal menneskeheden være Muslimer i Elektriske Biler for at overleve!
Og Muslimerne kommer ikke i Helvede!

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!
Tid,Tyngdekraft og Hastighed

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-10 13:00

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0hvmp$nub$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> Og Muslimerne kommer ikke i Helvede!
>
> Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

Helvede er ren Kvante Mekanik!

Og

Allah

Betyder virkelig "alle Alfaerne med horn"(Alfa Male) sat sammen til en!
Alfaerne med Horn er dem der er brugt i fortiden(navne) af mig selv!