Blæse vejr i Den mexikanske Golf kraftiger~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 09:27

http://www.foxnews.com/us/2010/06/29/skimming-operations-halted-gulf-coast-tropical-storm-alex-churns-rough-seas/

---------------------Quote-------------------------
GRAND ISLE, La. -- Dozens of small skiffs, huge shrimp boats and even a swamp tour boat were tied to docks, winds whipping their
flags and waves rocking them even in the sheltered marina.

Most days, the fleet would be skimming oil from the Gulf of Mexico and ferrying workers and supplies. But Hurricane Alex churning in
the Gulf turned many people fighting the massive 11-week-old spill into spectators on Tuesday. And they will be for days.

Grim olie der flyder ovenpå, næsten plamager på overfladen! Som gør liv sygt!
Er begyndt at blive blæst væk, men det fjerner det jo ikke ordentligt!

Muslimer i Elektriske biler i hele verden!
Den ene fremtid hvor menneskeheden ikke slår sig selv ihjel!

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!
Og de Kristne og andre skal være Muslimer!
--
Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 09:29

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0ev63$lde$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> Den ene fremtid hvor menneskeheden ikke slår sig selv ihjel!
>
> Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!
> Og de Kristne og andre skal være Muslimer!

Det var det jeg sagde, på den ene eller anden måde så bliver Alex en Muslim!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 09:32

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0eva7$ln8$1@news.eternal-september.org...

> Det var det jeg sagde, på den ene eller anden måde så bliver Alex en Muslim!
> [...]
Og min Nabo "Alex DK Mortensen" har jeg også snakket lidt religion med!