Dette link handler ikke om fremmede...
Fra : Malene P

Dato : 24-06-10 16:49

.... men om hvad danskere er ved at lære af dem.
http://www.fyens.dk/article/1630155:Odense--25-aarig-kvinde-udsat-for-gaderoeveri

Malene P

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-10 17:32

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:4c237e84$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> ... men om hvad danskere er ved at lære af dem. http://www.fyens.dk/article/1630155:Odense--25-aarig-kvinde-udsat-for-gaderoeveri
>
> Malene P

Nå ok, så har alle DF´ere*(medlemmer af det politisker parti)
(som ifølge dem selv repræsentere hele Danmark og alle Danskerne)
fået 100år i helvede!

*(det gælder så ikke dem der er blevet meldt ind bag deres ryg,
og som betaler kontingent med penge som skal hvid vaskes)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Patruljen

Dato : 24-06-10 10:47

On 24 Jun., 17:49, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> ... men om hvad danskere er ved at l re af dem.http://www.fyens.dk/article/1630155:Odense--25-aarig-kvinde-udsat-for...
>
> Malene P

:)

Mere faktaresistent - sludder&vrøvl -

Hvad danskerne er ved at lære af dem - som så er "de fremmede". I 1975
var det omtrent en trend at køre forbi gamle damer på knallert og flå
tasken ud af hånden på dem -

Det betød naturligvis, at dem som havde tasken over armen, skulderen
eller var så formastelige at holde fast - fløj et par meter efter
knallerterne.

Fra : JBH

Dato : 24-06-10 20:25

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
On 24 Jun., 17:49, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> ... men om hvad danskere er ved at l re af
> dem.http://www.fyens.dk/article/1630155:Odense--25-aarig-kvinde-udsat-for...
>
> Malene P

:)

Mere faktaresistent - sludder&vrøvl -

Hvad danskerne er ved at lære af dem - som så er "de fremmede". I 1975
var det omtrent en trend at køre forbi gamle damer på knallert og flå
tasken ud af hånden på dem -

Jaah, det skete dagligt dengang tilbage i 1975 .......Ligesom
hjemmerøverier, skyderier ,knivstikkeri osv.osv. Alt sammen noget vi er
blevet "beriget" med de sidste ca. 20 år..

/JBH

Fra : Patruljen

Dato : 24-06-10 15:28

On 24 Jun., 21:24, "JBH" <skodkont...@hotmail.com> wrote:

> :)
>
> Mere faktaresistent - sludder&vr vl -
>
> Hvad danskerne er ved at l re af dem - som s er "de fremmede". I 1975
> var det omtrent en trend at k re forbi gamle damer p knallert og fl
> tasken ud af h nden p dem -
>
> Jaah, det skete dagligt dengang tilbage i 1975 .......Ligesom
> hjemmer verier, skyderier ,knivstikkeri osv.osv.  Alt sammen noget vi er
> blevet "beriget" med de sidste ca. 20 r..

Taskerøverier skete regelmæssigt. Ja -
Der er ikke noget vi ikke kan eller kunne iforvejen.

Fra : JBH

Dato : 24-06-10 22:49

> [...]
> blevet "beriget" med de sidste ca. 20 r..

Taskerøverier skete regelmæssigt. Ja -
Der er ikke noget vi ikke kan eller kunne iforvejen.

Du mener ikke den ændrede kulturelle befolkningssammensætning har gjort
nogen forskel ?

Fra : Patruljen

Dato : 24-06-10 16:00

On 24 Jun., 23:49, "JBH" <skodkont...@hotmail.com> wrote:

> Taskerøverier skete regelmæssigt. Ja -
> Der er ikke noget vi ikke kan eller kunne iforvejen.
>
> Du mener ikke den ændrede kulturelle befolkningssammensætning har gjort
> nogen forskel ?-

Jo - det mener jeg afgjort. Der er foregået en mentalitets-forskel.
Der er en jagt på lette ofre, som vi ikke har set tidligere.. Dårlig
stil.

Den ting, som ikke skete i halvfjerserne og i firserne i samme
udstrækning var hjemmerøverier. I halvfemserne begyndte det alvorligt
- Jeg blev første gang opmærksom på det med en hel række
hjemmerøverier i Høje Gladsaxe mod ældre. Man stod i lejligheden midt
om natten - holdt de gamle i sengen og udspurgte dem om hvor de havde
deres værdier mv. De var rædselsslagne. Total dårlig stil - jeg havde
aldrig oplevet noget tilsvarende før.

Fra : JBH

Dato : 25-06-10 02:18

> [...]

om natten - holdt de gamle i sengen og udspurgte dem om hvor de havde
deres værdier mv. De var rædselsslagne. Total dårlig stil - jeg havde

Ja, vi har meget at "takke" socialdemokratiet for...Et navn som Birte Weiss,
kan få det til at løbe koldt ned af ryggen...Hun m.fl. stod for at lukke en
stor del af disse "stenalderkulturer" ind i landet i 90'erne.
Selv de radigales Elsebeth Gerner har erkendt at det var en fejl at man uden
videre og ukritisk lod de kirkebesættende palæstinensere få asyl. Der slap
rigtig mange kriminelle ind i landet på den konto.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 25-06-10 16:05

Malene P skrev:
> ... men om hvad danskere er ved at lære af dem.
> http://www.fyens.dk/article/1630155:Odense--25-aarig-kvinde-udsat-for-gaderoeveri
>
> Malene P

Det er såmænd ikke "de fremmede" der er årsagen til problemer.

Årsagen til problemerne skal vist findes meget tæt på os selv.

Jeg tænker selfølgelig på den hob at selvbestaltede superhumanister der
har gjort samtlige indvandrere til ofre med ret til erstatning, helt
uden retssag, og uden egentlig at beskrive den forbrydelse som ofret har
været udsat for.

Kunne vi i det mindste få en saglig eller bare konkret begrundelse for
at hvide mennesker i vesteuropa, USA, New Zealand og Australien skal
betale skadeserstatning for verdens elendighed, ville vi da komme et
skridt videre i retning af en saglig debat, men det sker nok aldrig.

- cep

Fra : Patruljen

Dato : 25-06-10 09:23

On 25 Jun., 03:18, "JBH" <skodkont...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> videre og ukritisk lod de kirkebesættende palæstinensere få asyl. Der slap
> rigtig mange kriminelle ind i landet på den konto.-

Jeg arbejdede i en periode med børn, som ankom direkte fra Beirut, da
krigen stod på sit højeste. Hvis vi vil modtage disse mennesker, så må
vi også acceptere, at de er mennesker som du og jeg. Hvilket betyder,
at du også havde fået traumer og tics, hvis du have rendt rundt i
Beiruts gader for at samle mad og vand ind for at kunne opretholde
livet - mens kampene rasede i gaderne og massakrene udførtes i
flygtningelejrene.

Nu er de her - og alt dit tuderi forandrer ingenting. Det nytter
heller ikke, at du leder efter skyldige - for det forandrer heller
ikke situationen. Vi har mennesker, som har haft og har alvorlige
problemer. Hvordan mener du vi kan bedre situationen?

Fra : Malene P

Dato : 25-06-10 16:28

[...]

I hvor mange fremmedgenerationer skal vi lytte til dette klynkeri som
undskyldning for de fremmedes opførsel?

Malene P

Fra : JBH

Dato : 25-06-10 18:01

> [...]

ikke situationen. Vi har mennesker, som har haft og har alvorlige
problemer. Hvordan mener du vi kan bedre situationen?

Hvis de ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, skal de sendes
tilbage til "sandkassen". Så kan vi forsøge at redde dem dernede, uden at vi
smadrer vores eget samfund. Alt det venstreorienterede jammer med "nu er de
her" og bla.bla. og vi har selv inviteret dem...... Befolkningen blev
narret af en flok uduelige røde politikere, som trods alverdens advarsler
lod det ske. Om de daværende taburetklæbende politikeret troede denne import
kunne bruges som fremtidig stemmekvæg eller det var et spm. om
arbejdspladser, ja for det skabte virkelig mange arbejdspladser i
"godhedsindustrien" da enhver flække skulle have sin egen "asyl-landsby",
står i det uvisse. Men resultatet ser vi idag.

..

Fra : Patruljen

Dato : 25-06-10 17:36

On 25 Jun., 17:28, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

Du måtte slette dette:

> [...]
problemer. Hvordan mener du vi kan bedre situationen?

> I hvor mange fremmedgenerationer skal vi lytte til dette klynkeri som

Jeg klynker ikke og jeg undskylder heller ikke noget. Jeg fortæller
dig om nogle mulige årsagsammenhænge.

Hvis du ikke vil være en del af løsningen - Malene - så er du en del
af problemet.

Det er også et problem, at der sidder en eksistens som dig og hælder
dit had ud på webben i form af selektive uddrag fra virkeligheden. Det
gør ikke tingene bedre - det gør dem værre og det er så _DIT_ bidrag.
Jeg kunne håbe på noget mere konstruktivt - også fra dig.

Du har fået et spørgsmål; "Hvordan mener du, at vi kan bedre
situationen - men du kan ikke svare og der kommer ligesom ikke nogen
guldkorn fra dig - gør der.

Hvis du endelig skulle give et bud, så ville det formentlig være et
forslag om at sende hele koret tilbage. Men det er heller ikke
realistisk. Det lader sig ikke gøre -

Så. Vil du sidde her og lave udpluk fra lokalavisen og Ekstrabladet og
tude over hvor forfærdeligt det hele dog er resten af din tilværelse
eller kunne du komme i tanke om noget bedre eller mere konstruktivt at
bidrage med?

Fra : Malene P

Dato : 26-06-10 01:21

On 25 Jun., 17:28, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> Jeg klynker ikke og jeg undskylder heller ikke noget. Jeg fortæller
> dig om nogle mulige årsagsammenhænge.

Du både klynker, undskylder og snakker udenom.

> Hvis du ikke vil være en del af løsningen - Malene - så er du en del
> af problemet.

Jeg kan ikke se, at det er mig der udgør noget problem - det gør nogle af de
fremmede derimod. Og løsningen er at skille sig af med disse og generelt
sørge for ikke at modtage flere fremmede end vi reelt er i stand til at
håndtere.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-10 08:52

> [...]
> problem - det gør nogle af de fremmede derimod.
> Og løsningen er at skille sig af med disse og
> generelt sørge for ikke at modtage flere

Jamen, så smid da de kriminelle danskere ud - det
er jo din standardløsning på alt, ikke sandt?
Hvorfor dog brødføde de kriminelle i fængslerne?
Smid dem ud af landet og spar på fængslerne, så er
den skid slået - ja, vi kunne da gøre kort proces
og henrette dem der begår butikstyverier, mon så
ikke det vil skræmme andre for at gøre noget
lignende? I bedste fald: udsmidning af landet til
et eller andet land som ifølge din logik er
udklækningsland for disse kriminelle. På den måde
får vi jo et "rent" Danmark, ikke sandt? Ingen
forbrydelser - ingen ufred: hver gang der er
tilløb til ufred eller til kriminalitet, så skidt
være med forebyggelse, henret dem eller smid dem
ud af landet, ikke sandt? Så får vi dit fnugfri
samfund tilbage til Morten Korchs dage med
kolonihaver, det danske flag i haven, Madam Blå på
den ternede plastikdug og høvisk tale om alt og
ingenting. (ironi kan forekomme i denne tekst)

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-06-10 10:31

ahw wrote:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
> meddelelsen

> Jamen, så smid da de kriminelle danskere ud

Ja, kunne du ikke skrubbe af til Nordkorea, hr stalinist?

Fra : Patruljen

Dato : 25-06-10 17:52

On 25 Jun., 19:00, "JBH" <skodkont...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> problemer. Hvordan mener du vi kan bedre situationen?
>
> Hvis de ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, skal de sendes

Det er forsøgt, at sende de mest belastede ud af landet. Det er stort
set umuligt at gennemføre. Så - det er ingen løsning. Det er en utopi..
Noget du kan sidde og fantasere om, men det er ikke en reel mulighed
og derfor heller ikke en løsning. Prøv igen -

> Så kan vi forsøge at redde dem dernede, uden at vi
> smadrer vores eget samfund.  Alt det venstreorienterede jammer med "nu er de
> her"  og bla.bla. og vi har selv inviteret dem......

Jeg giver dig helt ret i, at vores penge er bedre anbragt i
nærområderne, at de vil kunne holde flere mennesker i live
og muligvis kunne bidrage med udvikling - end det vil hjælpe at lukke
flere ind i landet. Vi kan kun rumme så eller så mange. Og jeg mener
også, at den grænse - er - nået.

Men dem som er her - de er her nu engang. Og adskillige af dem har
problemer. Vi kan så vælge at agere konstruktivt, udrede
vanskelighederne og udbedre skaderne. Og hvis vi ikke gør det - så
skal vi ikke sidde - som dig - og jamre os over hvor slemt det hele
dog er. Så må vi tage konsekvensen af vores valg -

Du kunne eksempelvis rette dine fustrationer mod den nuværende
regering i Israel, som bidrager også til Danmarks vanskeligheder ved
at sprede den oprindelige befolkning - derfra - ud over hele
vesteuropa.

Hvor mange statsløse palæstinensere har vi i Danmark ?

> [...]
> "godhedsindustrien" da enhver flække skulle have sin egen "asyl-landsby",
> står i det uvisse. Men resultatet ser vi idag.

Jeg skal ikke gisne om, hvad der foregik i hovedet på
beslutningstagerne for et par dekader siden. Men jeg ved, at det ikke
forandrer på tingene at gale ud over, hvem der gjorde hvad og hvorfor
dog de gjorde sådan - for 20 år siden.

Det er spildte kræfter. Tingene er som de er - nu. Og så må vi hellere
se at få det bedste ud af situationen. Det får vi ikke ved at
marginalisere flere og flere eller skabe flere kløfter i
befolkningen.

Vi kan se på statistikkerne at vi kommer til at mange uddannede
mennesker om et par årtier. Derfor er det det totale vanvid at sørge
for, at der kommer til at være uudnyttede ressourcer i form af unge,
der ikke får uddannelser. Det vil ikke bare være uudnyttede ressourcer
- der vil være tale yderligere udgifter mv.

Så tilbage til spørgsmålet; Hvordan syntes du vi kan bedre situationen?

Fra : Malene P

Dato : 26-06-10 01:16

> Hvor mange statsløse palæstinensere har vi i Danmark ?

Alt, alt, alt for mange af det forbandede skidt!

Malene P

Fra : Patruljen

Dato : 25-06-10 18:58

On 26 Jun., 02:21, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> Du både klynker, undskylder og snakker udenom.

Jeg skriver intet om - Ihh, hvor er det synd eller Åhh, hvor er det
sørgeligt. Jeg fortæller dig om facts. Om børn på 5 år, som sked i
bukserne af skræk, hvis du kom buldrende om hjørnet. Sådan var det og
sådan er det stadig, når du hiver småbørn direkte ud af en krigszone.

Det er ret utroligt at du ikke vil forstå - at sådan er tingene. Det
er dig, som siddder her omtrent dagligt og jamrer dig over tingenes
tilstand mener, at vi skal have ondt at os-selv fordi vi pludselig har
fået verdens realiteter tæt ind på vores lille andedam.

> [...]
> fremmede derimod.  Og løsningen er at skille sig af med disse og generelt
> sørge for ikke at modtage flere fremmede end vi reelt er i stand til at

Det var fudstændigt forudsigeligt, at din løsning er - "Send dem hjem
til den sønderbombede grusbunke."

Det kan ikke lade sig gøre. Derfor er det er ikke en løsning - Malene.
Hvor mange af de dømte kriminelle, som har fået en udvisning med i
dommen - er rent faktisk endt op i et fly...

Det er ikke en reel løsning - prøv igen; hvordan mener du vi kan bedre
situationen?

Det som du gør ligenu er at uddybe kløften. Du medvirker til at
marginalisere yderligere.
Læs lige lidt på denne - det handler om anvendt/praktisk psykologi;
http://www.aprokom.dk/cm700/