"Enhver familie bør have én"
Fra : Lyrik

Dato : 19-06-10 11:12

Det blev sagt om jøder i 60-erne, hvor det var toppen for en dansk
pige at have en jødisk kæreste.

Det gælder åbenbart også for statsinstitutionerne.
Vores nationalbankdirektør Nils Bernstein virker for eksempel ikke
ligefrem topkvalificeret til at have lige netop den stilling.
Vokset op på Sundholm tog han realeksamen i 1959. Derefter tog han
uddannelse som gæt!......Elektromekaniker!
Jeg synes det er sjovt! Det siges at han har en næstkommanderende
som er et æggehoved med nationalbankvirksomhed. Det skulle for øvrigt
være ham han har belønnet med udenlandsrejser som han har fået en næse
for.))

En anden der springer i øjnene er Arne Notkin som nu er chef for DR2.
jeg husker ham fra min tid som blikkenslager. Den gang var han
vicevært for en boligblok. En andelsboligforening så vidt jeg husker.
En lille luvslidt vicevært! Flink mand iøvrigt.

Men husker i også Allan Greenspan? Lederen af USA's finanser som førte
op til krisen. Han havde næsten tilbedelsesstatus! Ingen! Og jeg
husker speciel blandt dem-Christian Larsen-turde bare kommentere hans
beslutninger! Indtil en mand med virkelig indsigt i finanser udtalte
at Greenspan dækkede sig ind under en gang uforståelig mumbo jumbo!
Så mistede han sin status "over night!" Og blev indhyllet i dyb
tavshed! Med finanskrisen fik alle andet at tænke på.

Tilliden til dem er ubegrænset. Bernie Madock?! Med ærefrygt snakkede
bemidlede amerikanere om hvor de satte deres penge:"Jeg er hos
Bernie!" lød det!

Danmark har klistret sin krone op på Euroen. Mens det engelske pund
stiger og englænderne bliver rigere, så falder vores krone sammen med
Euroen!!
Elektromekaniker Nils vil det!)) Men er det virkelig smart at vores
krones forholdsvis større værdi ikke gør danskerne rigere?

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 19-06-10 19:41

On Sat, 19 Jun 2010 10:11:47 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>vicevært for en boligblok. En andelsboligforening så vidt jeg husker.
>En lille luvslidt vicevært! Flink mand iøvrigt.

Han redigerer meget pro-muslimsk, som så mange jøder

Vil du hellee flyve med en flink pilot eller en dygtig pilot?

Og redaktører bør ikke være så flinkeskolede som Notkin.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-06-10 12:57

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen
41605706-0e2b-4d9a-8a77-e1622902353a@c10g2000yqi.googlegroups.com:

> Det blev sagt om jøder i 60-erne, hvor det var toppen for en dansk
> pige at have en jødisk kæreste.

Virkelig? Og dén sygelige påstand kan du underbygge hvordan?

> Det gælder åbenbart også for statsinstitutionerne.

Virkelig?

> Vores nationalbankdirektør Nils Bernstein virker for eksempel ikke
> ligefrem topkvalificeret til at have lige netop den stilling.

Ikke? Du mener, du som skingrende skør kristen-fundamentalist er bedre
egnet?

> Vokset op på Sundholm tog han realeksamen i 1959. Derefter tog han
> uddannelse som gæt!......Elektromekaniker!

Og jøde! Han burde gasses og brændes i stedet for.

> Jeg synes det er sjovt!

Ja, vi sidder alle og griner. Det er sjovt med alle de jøder på betydende
poster, der selvfølgelig har en skjult dagsorden og er deltagere i Den
Store, Jødiske Konspiration[tm].

> Det siges at han har en næstkommanderende
> som er et æggehoved med nationalbankvirksomhed. Det skulle for øvrigt
> være ham han har belønnet med udenlandsrejser som han har fået en næse
> for.))

Hahahaha. Virkelig sjovt.

> En anden der springer i øjnene er Arne Notkin som nu er chef for DR2.

Ja, som jøde springer han virkeligt i øjnene. Det gør de jo, de dersens
jøder. Det er særligt deres store næser og løgnagtige natur, der springer i
øjnene. Og deres nærrighed og ønske om at undertvinge sig hele verden. Der
er rigtigt mange ting, der springer i øjnene ved disse halvmennesker.

> jeg husker ham fra min tid som blikkenslager. Den gang var han
> vicevært for en boligblok. En andelsboligforening så vidt jeg husker.
> En lille luvslidt vicevært! Flink mand iøvrigt.

Sikkert. Jøder kan jo lade som om, de er flinke mennesker. Især når de er
spærret inde bag pigtråd eller når de forsøger at tage røven på alle os
andre.

> [...]
> Så mistede han sin status "over night!" Og blev indhyllet i dyb
> tavshed! Med finanskrisen fik alle andet at tænke på.

Jepper. Og Allan Greenspan er vel jøde, og derfor skyld i finanskrisen?

> Tilliden til dem er ubegrænset.

Ja. Jøder er i sandhed et elsket folk, der nyder udbredt tillid blandt store
dele af verdens befolkning. Og du er jo prototypen på et mennesker, der
viser ubegrænset tillid til jøden - ikke?

> Bernie Madock?! Med ærefrygt snakkede
> bemidlede amerikanere om hvor de satte deres penge:"Jeg er hos
> Bernie!" lød det!

Er han også jøde? De er simpelthen overalt. Nu må det have en ende! Eller en
"endlösung", som det vel retteligt hedder.

> Danmark har klistret sin krone op på Euroen. Mens det engelske pund
> stiger og englænderne bliver rigere, så falder vores krone sammen med
> Euroen!!

Det er sgu' da jødernes skyld.

> Elektromekaniker Nils vil det!)) Men er det virkelig smart at vores
> krones forholdsvis større værdi ikke gør danskerne rigere?

Hvis en jøde synes, det er smart, er det selvfølgelig usmart. Dét siger sig
selv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 20-06-10 06:53

On 19 Jun., 19:11, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Elektromekaniker Nils vil det!)) Men er det virkelig smart at vores
> krones forholdsvis større værdi ikke gør danskerne rigere?

Du har ikke styr på dine facts - Nils Bernstein er Cand polit.
http://www.eu-oplysningen.dk/upload/application/pdf/020c0c55/Nils%20Bernstein.pdf

Fra : Nicky

Dato : 22-06-10 14:18

Hvor er du pinlig at læse...

Fra : Lyrik

Dato : 22-06-10 07:42

On 22 Jun., 15:18, "Nicky" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:
> Hvor er du pinlig at l se...

,,,,,,,,,,,,,,
Der er det du ikke véd. Og så er der det du véd du ikke ved. Jeg
fortæller dig det du ikke véd, at du ikke véd!

Jens

Fra : Patruljen

Dato : 22-06-10 07:46

On 22 Jun., 15:41, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,
> Der er det du ikke véd. Og så er der det du véd du ikke ved. Jeg
> fortæller dig det du ikke véd, at du ikke véd!
>
> Jens

Det er vist et forsøg på at gengive Joharis vindue:

Der er det, som kun du selv kan se -

Der er det, som kun den anden kan se -

Der er det, som alle kan se -

Og - Der er det, som ingen kan se.

Fra : Lyrik

Dato : 22-06-10 07:47

On 19 Jun., 20:41, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Han redigerer meget pro-muslimsk, som så mange jøder
>
> Vil du hellee flyve med en flink pilot eller en dygtig pilot?
>
> Og redaktører bør ikke være så flinkeskolede som Notkin.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er netop det! Disse samfundsledere, burde ikke være ledere, for de
er ikke dygtige nok! De er bare flinke nok! Men ikke dygtige nok! Med
hensyn til Bernstein, så er det ikke mig der har fundet på, at den
medarbejder han inviterer på ferier på nationalbankens regning netop
har den ekspertise som han selv mangler!!
Det er beskrevet af en journalist.
Vi skal passe på vi ikke får en "Alan Greenspan-skandale!" Der bliver
sat flinke folk i spidsen for noget de ikke burde have styret. På
grund af svigtende kompetance.

Jens

Fra : Lyrik

Dato : 22-06-10 07:57

On 20 Jun., 14:53, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> Du har ikke styr på dine facts - Nils Bernstein er Cand polit.http://www.eu-oplysningen.dk/upload/application/pdf/020c0c55/Nils%20B...
,,,,,,,,,,
Måske! Efter han blev elektromekaniker, men cand polit er ikke en
kvalifikation for en nationalbankdirektør! Han skal vide noget om
statsfinanser!

jens

Fra : Nicky

Dato : 22-06-10 15:07

> ,,,,,,,,,,
> Måske! Efter han blev elektromekaniker, men cand polit er ikke en
> kvalifikation for en nationalbankdirektør! Han skal vide noget om
> statsfinanser!

Så er cand.polit den helt rigtige uddannelse. For øvrigt hvorfor tror du at
Niels Bernstein er jøde?

Fra : Lyrik

Dato : 22-06-10 08:16

On 22 Jun., 15:45, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> Det er vist et forsøg på at gengive Joharis vindue:
>
> Der er det, som kun du selv kan se -
>
> Der er det, som kun den anden kan se -
>
> Der er det, som alle kan se -
>
> Og - Der er det, som ingen kan se.

,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nej det er det ikke. det er inspireret af det Donald Rumsfeld var inde
på omkring terrorister, idet han sagde:
Der er det vi ikke ved om dem og der er det vi véd vi ikke ved om dem.
Det farligste er det vi ikke véd, vi ikke véd om dem.

En mand gik ind i en bank i NY. Han var fed, hvid og ikke maskeret.
Han gik lige ind foran skranken og trak en pistol lige foran
videokameraet som overvågede skranken. En time efter stod de foran
hans dør. De spurgte hvorfor han umaskeret havde røvet banken? Han
svarede:"Jeg havde min citronmaske på!"
Han havde smurt citronsaft i ansigtet og fotograferet sig selv med et
polaroidkamera. Der var ikke noget på billedet. Han konkluderede at
han derfor ikke kunne ses på videokameraet i banken. Han vidste ikke
at han var for dum til at maskere sig og røve en bank.

Jens

Fra : Lyrik

Dato : 22-06-10 08:29

On 22 Jun., 16:07, "Nicky" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:

> S er cand.polit den helt rigtige uddannelse. For vrigt hvorfor tror du at
> Niels Bernstein er j de?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Så du ville have en cand. polit til at administrere dine penge?
Det har ikke noget med jøder at gøre. Det har noget med os at gøre.
Hvorfor ville 60'er-hippi-piger gerne have en jøde i
familien(kæreste). Bob Dylan var populær sanger og jøde. Det var
eksotisk! Måske derfor. Men hvorfor sætter man ukvalificerede, eller
lavtkvalificerede personer på job som mere kvalificerede personer
ville være bedre til? Det er da ikke optimalt! Det er da en slags
"omvendt diskrimination"-"Lad os finde en jøde vi kan sætte på
posten!"
Det er jo det man gør! USA gjorde det med Greenspan, som ikke havde
forstand på finanser, hvad det senere viste sig. Men man troede at han
havde! Man var så overbevist om det at man klappede i og bukkede og
skrabede så snart hans navn blev nævnt.
I dag har de fundet bedre kvalificerede folk.
Måske er de de bedste "kompromiskandidater?"-"Hævet over kritik!"
"Vellidte i alle lejre." Men det er dælendunreme vigtigt at de vælger
den bedste kandidat til posten som nationalbankdirektør!

Jens